eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
    not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Date: Thu, 18 Feb 2021 16:19:51 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
    <602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 18 Feb 2021 15:19:49 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="13016";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1
    In-Reply-To: <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762030
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-02-17 o 15:43, J.F. pisze:

    >> Inne co mi się przypomniało.
    >> Jakaś lampka na desce rozdzielczej była bezpośrednio połączona z
    >> jakimś kabelkiem w komorze silnika. To chyba lampka ładowania
    >> akumulatora była łączona z jakimś wyjściem z alternatora, czy jego
    >> regulatora.
    >> Wykorzystywałem to do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Przepinałem
    >> jeden kabelek i przy włączonym kluczyku ustawiałem odpowiednio
    >> przerywacz patrząc przez tylna szybę na tę lampkę.
    >
    > Nie miales najprostszego próbnika, z żarówką ?
    >

    Sądzę, że nie ma prostszego rozwiązania od:
    - odpięcia kabelka z przerywacza,
    - przełożenia na ten zacisk drugiego kabelka.

    Wariant z próbnikiem to:
    - trzeba go mieć,
    - trzeba zdjąć zapewne dwa kabelki,
    - jeden koniec próbnika wpiąć na przerywacz,
    - drugi koniec w zdjęty kabelek (czyli próbnik musi mieć dwa różne
    zakończenia kabelków).
    Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: