-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
not-for-mail
From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
Date: Thu, 18 Feb 2021 16:19:51 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
References: <0...@g...com>
<60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
<602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 18 Feb 2021 15:19:49 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
posting-host="213.192.88.68"; logging-data="13016";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
In-Reply-To: <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762030
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-02-17 o 15:43, J.F. pisze:
>> Inne co mi się przypomniało.
>> Jakaś lampka na desce rozdzielczej była bezpośrednio połączona z
>> jakimś kabelkiem w komorze silnika. To chyba lampka ładowania
>> akumulatora była łączona z jakimś wyjściem z alternatora, czy jego
>> regulatora.
>> Wykorzystywałem to do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Przepinałem
>> jeden kabelek i przy włączonym kluczyku ustawiałem odpowiednio
>> przerywacz patrząc przez tylna szybę na tę lampkę.
>
> Nie miales najprostszego próbnika, z żarówką ?
>
Sądzę, że nie ma prostszego rozwiązania od:
- odpięcia kabelka z przerywacza,
- przełożenia na ten zacisk drugiego kabelka.
Wariant z próbnikiem to:
- trzeba go mieć,
- trzeba zdjąć zapewne dwa kabelki,
- jeden koniec próbnika wpiąć na przerywacz,
- drugi koniec w zdjęty kabelek (czyli próbnik musi mieć dwa różne
zakończenia kabelków).
Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
P.G.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.21 16:25 Piotr Gałka
- 18.02.21 17:54 -
- 19.02.21 09:11 J.F.
- 19.02.21 13:15 Piotr Gałka
- 19.02.21 13:25 J.F.
- 19.02.21 13:29 LordBluzg(R)
- 19.02.21 14:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=