  • Data: 2023-05-21 03:25:16
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-20, Universis <u...@w...pl> wrote:
    > czwartek, 18 maja 2023 o 23:03:23 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    > [..]

    > Czy mogłbyś zamieścić jeszcze jakiś link do fotki wykonanej tym A12 -
    > lub jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to dwa linki, jeden do nocnej fotki
    > jeśli takową posiadasz ?

    https://photos.app.goo.gl/ygXrdNcqnv3NsTqA8
    Dwa ostatnie A33, reszta A12.

    > Czym jest lepsze 5G od 4G, ale tak użytkowo w czym jest to odczuwalne,
    > bo to że jest szybsze to wiem - ja komórki nie używam do ściągania
    > filmów, a nawet fotografii.

    Z p. widzenia użytkownika jak ja, 5G nie jest istotnie lepsze w niczym.
    Owszem, jak jest sygnał to wyniki testów prędkości np. na ookla
    (speedtest.net) robią autentycznie wrażenie (u mnie ponad 0.5Gbps), ale w
    codziennym użytkowaniu nie widzę żadnej różnicy. Po prawdzie, to z 3G
    byłem całkiem zadowolony. A komórki używam głownie do komunikatorów,
    poczty, radia np. rmffm, muzyki z domowego serwera, okazjonalnie www, i
    zdjęć.

    --
    Marcin