  • Data: 2023-05-20 14:03:18
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 18 maja 2023 o 23:03:23 UTC+1 Marcin Debowski napisał(a):
    [..]
    > No to rozważ A33. Przeszedłem na niego właśnie ze względu na 5G
    > (ciekawość głównie). To przesycenie nie jest w praktyce aż tak
    > dokuczliwe i dotyczy głównie scen typu j.w. Zresztą zdaje się można
    > zdefiniować poprawiający filtr i będzie to robił automatycznie.
    >
    > Tu masz taki przesycony: https://photos.app.goo.gl/99rdhLtqTkcR74BP9

    Czy mogłbyś zamieścić jeszcze jakiś link do fotki wykonanej tym A12 - lub
    jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to dwa linki, jeden do nocnej fotki jeśli takową
    posiadasz ?

    Czym jest lepsze 5G od 4G, ale tak użytkowo w czym jest to odczuwalne, bo to że
    jest szybsze to wiem - ja komórki nie używam do ściągania filmów, a nawet
    fotografii.