  • 41. Data: 2021-04-04 18:16:27
    Temat: Re: Automatyka domowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 18:13, KIKI wrote:
    > Jak chcesz instalować sobie szpiega w domu to instaluj.

    Powodzenia w urzadzaniu jaskini i dalszych postępów w rozwijaniu urojeń
    życzę.

  • 42. Data: 2021-04-04 18:51:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 18:15, KIKI wrote:
    > To bez znaczenia. Sam fakt posiadania czegoś podejrzanego jest
    > nierozsądne.

    Nie. Nierozsądnie jest wnioskowanie na podstawie nic nie wartych obserwacji.

  • 43. Data: 2021-04-04 21:55:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-04 o 16:27, heby pisze:

    > Nie, reaguje na jakieś słowo, typu "siri, alexa, ok google" i
    > *dopiero* mogą wejść teorie spiskowe.
    >
    > Nie widzę śladu korelacji między moimi rozmowami obok telefonu a
    > treścią reklam.
    >
    > Może mam inny internet.

    > Nie widziałem do tej pory takiego zachowania, nie ma jakiejkolwiek
    > korelacji, nawet schiozofrenik paranoidalny nic by tam się nie doszukał.

    Już obecnie jesteśmy podsłuchiwani przez Googla.

    Sam zauważyłem, że mając zainstalowanego Asystenta Google wystarczyło o
    czymś rozmawiać z kimś w pobliżu telefonu, a później usiąść do komputera
    i z Googla pojawiają się reklamy dokładnie tego o czym się mówiło.
    Wystarczy, że w telefonie uruchomiona jest komunikacja czy to transmisja
    danych czy też WiFi.

  • 44. Data: 2021-04-04 22:55:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 21:55, Uzytkownik wrote:
    > Sam zauważyłem, że mając zainstalowanego Asystenta Google wystarczyło o
    > czymś rozmawiać z kimś w pobliżu telefonu, a później usiąść do komputera
    > i z Googla pojawiają się reklamy dokładnie tego o czym się mówiło.

    Świetnie, teraz to zaprezentuj in-vitro z sensowną metodyką badawczą i
    wynikami podziel się z resztą świata.

    Ja bym bardzo chciał, aby tak było. Ale tak nie jest. Mimo masy ludzi
    zajmujących się security i chcących dokopać google, nijak nie wychodzi.

    Masz więc szanse na dokopanie google. Wal śmiało, biore popcorn i pacze.

  • 45. Data: 2021-04-04 23:08:00
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Masz więc szanse na dokopanie google. Wal śmiało, biore popcorn i pacze.

    O popkornie już było, ale pacze, znaczy coś chcesz łatać ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 46. Data: 2021-04-04 23:45:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 23:08, Irek.N. wrote:
    > O popkornie już było, ale pacze, znaczy coś chcesz łatać ;)

    W tym przypadku tylko chcę paczeć.

  • 47. Data: 2021-04-05 03:14:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-04, KIKI <y...@p...uu> wrote:

    > Zróbcie sobie eksperyment. Jak jest internet i zacznijcie rozmawiać np.
    > o konkretnej marce samochodów, nie wiem opon czy pizzy.
    > Zobaczycie, że za chwilę pojawią się wam w urządzeniach reklamy na temat
    > prowadzonej rozmowy. I nie musicie być nawet zalogowani do google na
    > tych urządzeniach i nawet nie w tej samej adresacji IP. Byle urządzenia
    > były w pobliżu i te google services działały w tle.
    >
    > To jest szatański pomysł i odradzam łączenie czegokolwiek do
    > jakiejkolwiek chmury, tym bardziej google.
    > Nie wiadomo jakie to będzie miało implikacje za 10-20 lat dla nas czy
> [...]

    Używam od paru miesięcy i korelacji nie widzę.
    Google i parę innych molochów ma zaszarganą opinię dotyczacą ochrony
    prywatności, ale ma to te dobre strony, ze w dowolnym momencie pewnie
    kilka tysięcy paranoidalnych misiów stara się Google na bezeceństwach
    złapać. Google kolejnej katastrofy w tym temacie nie potrzebuje.
    Dlatego jestem skłonny tolerować Google, ale już chmury chińczykowe, nie
    specjalnie.

    No i z Googlem gadam po angielsku a pomiędzy domownikami na ogół po
    polsku. Do dziś nie udało mi się go nakłonić do odtworzenia czegokolwiek
    Maryli Rodowicz.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2021-04-05 08:44:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Apr 2021 22:55:51 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja bym bardzo chciał, aby tak było.

    Dlaczego chcesz dawać foliarzom amunicję?

    --
    Marek

  • 49. Data: 2021-04-05 11:27:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2021 08:44, Marek wrote:
    > Dlaczego chcesz  dawać foliarzom amunicję?

    Chciałbym aby google okazało się być evil, poniewaz nie wierzę w bajki
    że ta jednka korpo jest jedyną dobrą korpo na świecie. A wdepnięcie
    mediami w takie g... powoduje że do suwerena może dotrzeć jakiś
    komunikat o bezpieczeństwie swoich danych.

    Wpadki są dobre, to oznacza że system ostrzegania działa i *jeszcze* nie
    ma cenzury.

  • 50. Data: 2021-04-05 11:27:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > No i z Googlem gadam po angielsku a pomiędzy domownikami na ogół po
    > polsku. Do dziś nie udało mi się go nakłonić do odtworzenia czegokolwiek
    > Maryli Rodowicz.

    Se spróbowałem : Play Maryla Sing sing :]

    Zabanglało :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>