  • 31. Data: 2021-04-04 16:27:51
    Temat: Re: Automatyka domowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 16:21, KIKI wrote:
    > Jak masz to coś skonfigurowane sterowania głosem i działa, czyli wysyła
    > ten głos do analizy za ocean.

    Nie, reaguje na jakieś słowo, typu "siri, alexa, ok google" i *dopiero*
    mogą wejść teorie spiskowe.

    Nie widzę śladu korelacji między moimi rozmowami obok telefonu a treścią
    reklam.

    Może mam inny internet.

    > Zacznij przy tym rozmawiać o czymś to zobaczysz...

    Nie widziałem do tej pory takiego zachowania, nie ma jakiejkolwiek
    korelacji, nawet schiozofrenik paranoidalny nic by tam się nie doszukał.

  • 32. Data: 2021-04-04 16:33:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 16:21, KIKI wrote:
    > To coś przecież podsłuchuje otoczenie cały czas

    Tu masz wyjaśnienie:

    https://support.google.com/googlenest/answer/7072285

    " [...] The Google Assistant is designed to wait in standby mode until
    it is activated, like when you say "Hey Google." The Assistant starts in
    standby mode, waiting to be activated. In standby mode, it processes
    short snippets of audio (a few seconds) to detect an activation (such as
    "Ok Google"). If no activation is detected, then those audio snippets
    won't be sent or saved to Google. When an activation is detected, the
    Assistant comes out of standby mode to fulfill your request.

    The status indicator on your device lets you know when the Assistant is
    activated. And when it's in standby mode, the Assistant won't send what
    you are saying to Google or anyone else. To help keep you in control,
    we're constantly working to make the Assistant better at reducing
    unintended activations."

    Innymi słowy, jeśli myślisz, że tutaj kłamią, to musisz mieć *BARDZO*
    solidne dowody, bo jak na razie nie znaleziono takich koleracji,
    transmisji ani nic, co mogło by sugerować że google przesyła Taój głos
    do chmury i profuluje reklamy bez słowa kluczowego.

    Masz takie dowody, poza swoim głebokim przekonaniem? Jeśli masz, to
    udostepnij je światu. Rozpętasz burzę. Ciągle żyjemy w czasach kiedy
    tego typu *DOWODY* wydostaną się na powierzchnię.

    Opinia przypadkowego misia z usenetu nie jest dowodem.

  • 33. Data: 2021-04-04 16:39:26
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 04.04.2021 16:27, heby wrote:

    > Nie widziałem do tej pory takiego zachowania, nie ma jakiejkolwiek
    > korelacji, nawet schiozofrenik paranoidalny nic by tam się nie doszukał.

    A ja to widziałem na własne oczy u kolegi co właśnie zakładał panele
    słoneczne i na ten temat rozmawialiśmy godzinę.

  • 34. Data: 2021-04-04 16:43:11
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 04.04.2021 16:33, heby wrote:

> [...]
    > tego typu *DOWODY* wydostaną się na powierzchnię.
    >
    > Opinia przypadkowego misia z usenetu nie jest dowodem.

    Nie jest i każdy niech ma własny rozum i sam decyduje.

  • 35. Data: 2021-04-04 16:45:19
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 04.04.2021 16:27, heby wrote:

    > Może mam inny internet.

    Nie, po prostu nie masz/nigdy nie miałeś Messengera od FB.
    Temat z taaaką brodą.

    --
    Mirek.

  • 36. Data: 2021-04-04 16:45:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 16:39, KIKI wrote:
    > A ja to widziałem na własne oczy u kolegi co właśnie zakładał panele
    > słoneczne i na ten temat rozmawialiśmy godzinę.

    Reklamy paneli widuję od 2-3 lat. Wracają falami. Tark, trafiało się że
    romzwiałem o panelach i była reklama paneli. Ale rozmawiałem o dupie
    Maryni i też była.

    Teraz zapytam: swoje wnioski wysnułeś z tej jednej obserwacji czy też
    posiadasz jakieś statystyczne próby podpierajace tezy? Bo widzisz, ja na
    ten przykład rozmawiałem wczoraj "jutro się zobaczy". I wiesz co?
    Okazało się że jest jutro! Czy to nie zbieg okiliczności, co najmniej
    podejrzany?

    Masz więc jakieś próby statystyczne, nawet amatorskie, czy też węszysz
    spisek na podstawie telefonu kolegi o którym nie wiesz nic?

  • 37. Data: 2021-04-04 16:45:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 16:45, Mirek wrote:
    > Nie, po prostu nie masz/nigdy nie miałeś Messengera od FB.
    > Temat z taaaką brodą.

    Mam go cały czas.

  • 38. Data: 2021-04-04 16:47:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2021 16:43, KIKI wrote:
    > Nie jest

    Super. Proszę się rozejść.

    > i każdy niech ma własny rozum

    Boże broń przed "własnym rozumem" suwerena. Sugeruje abyś może zapytał
    ludzi majacych pojęcie o kwestiach technicznych a nie własnego rozumu.

  • 39. Data: 2021-04-04 18:13:23
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 04.04.2021 16:47, heby wrote:

    > Super. Proszę się rozejść.

    > Boże broń przed "własnym rozumem" suwerena. Sugeruje abyś może zapytał
    > ludzi majacych pojęcie o kwestiach technicznych a nie własnego rozumu.

    Jak chcesz instalować sobie szpiega w domu to instaluj.

  • 40. Data: 2021-04-04 18:15:42
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 04.04.2021 16:45, heby wrote:

    > Masz więc jakieś próby statystyczne, nawet amatorskie, czy też węszysz
    > spisek na podstawie telefonu kolegi o którym nie wiesz nic?

    To bez znaczenia. Sam fakt posiadania czegoś podejrzanego jest
    nierozsądne. Ale niech każdy decyduje sam.