  • Data: 2021-11-14 02:00:33
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" smpjmj$1rjh$...@g...aioe.org

    > AOMEI krzyczał, że nie skopiuje EXT4, bo nie ;) jest zarejestrowany,
    > ale skopiował. EaseUS nie skopiował... (tak samo krzyczał niedawno,
    > gdy chciałem nim odkasować pod utracone partycje -- odkasował)
    + gdy chciałem nim odkasować pod WXP utracone partycje -- odkasował)

    Miałem niedawno pad -- straciłem **wszystkie** partycje z wirtualnego
    dysku zawierającego WXP, którego teraz używam. Stało się to dosłownie
    w chwil kilka po skasowaniu kopii. (kopię mogłem odkasować -- w śmietniku
    jej już nie było, bo skasowałem ją z pominięciem śmietnika) Odkasowanie
    było straszliwie ;) trudne, bo ,,dysk'' był odrzucany już na etapie
    podczepiania przez Menadżer VM VBoxa, czyli jeszcze na etapie tworzenia
    maszyny wirtualnej... Ale podczepiłem i odkasowałem. :) Tyle tylko, że
    do odzyskania kontroli nad całym ,,dyskiem'' (nad plikiem zawierającym
    ten dysk) posłużyłem się Linuksem, gdyż tylko tam mogłem ów plik
    zamontować jako dysk...

    > EaseUS zauważył ;) podpięcie dysku w czasie pracy WXP, ale nie zauważył
    > później, że AOMEI zdołał dograć kolejną partycję -- kolejną od czasu
    > odpalenia tegoż EaseUSa...

    > Staje dęba? -- być może... Ważne, że klonuje ;) (czyli
    > nie jest lipą!) i przywraca z otchłani...

    > -=-

    > Co gorsza -- EaseUS jakby chce nadać literkę pod WXP.
    > Nie może raczej ;) zamontować pod WXP partycji EXT4...
    > [zaraz zacznie się -- to nie jest partycja EXT4, ale
    > FileSystem EXT4...]

    AOMEI też wirtualnie ;) nadał literkę, ale kopiuje to,
    czego EaseUS nie chce skopiować...

    Staruteńki Paragon (7.00.000.1057) widzi EXT4 jako
    EXT3, ale nie odmawia kopiowania bajt do bajta...

    Tym Paragonem też spróbuję...
    AOMEI EXT4 również kopiuje tylko bajt do bajta.
    Może także spróbuję szczęścia ;) nowym Paragonem,
    o ile takowy chodzi pod WXP. ;)

    -=-

    W tle AOMEI kopiuje to, czego EaseUS nie chce (dwakroć
    próbowałem) kopiować z uwagi na rzekomy błąd... Niedługo
    koniec tegoż kopiowania... Jakiś błąd sprawia, iż nie widać
    końca ;) kopiowania, ale widać cyferki, które mówią, że już
    niebawem...

    --