  • Data: 2021-11-14 02:07:17
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" smpn3s$udm$...@g...aioe.org

    > Miałem niedawno pad -- straciłem **wszystkie** partycje z wirtualnego
    > dysku zawierającego WXP, którego teraz używam. Stało się to dosłownie
    > w chwil kilka po skasowaniu kopii. (kopię mogłem odkasować -- w śmietniku
    > jej już nie było, bo skasowałem ją z pominięciem śmietnika) Odkasowanie

    Tyle razem sprawdzam -- a jednak...

    Odkasowanie partycji było straszliwie ;) trudne...
    Nie podejmowałem się próby odkasowania kopii tego dysku.
    Skasowałem ją, bo była stara -- nie była warta odkasowania...

    Podjąłem się próby odkasowania partycji...

    Akurat nie jest dziwne złożenie -- kasacji kopii i straty partycji...
    Jedno i drugie nastąpiło w wyniku wprowadzania porządków VBoxowych,
    po których VBox nieco ;) zaszwankował...

    > -=-

    > W tle AOMEI kopiuje to, czego EaseUS nie chce (dwakroć
    > próbowałem) kopiować z uwagi na rzekomy błąd... Niedługo
    > koniec tegoż kopiowania... Jakiś błąd sprawia, iż nie widać
    > końca ;) kopiowania, ale widać cyferki, które mówią, że już
    > niebawem...

    AOMEI skończył to, czego EaseUS nie chciał zacząć...

    --