eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5. › Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!news.mb-net.net!open-news-network.org
    !aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <6171151161$20200903124351@squadack.com> <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
    <5f510db8$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    From: robot <r...@o...pl>
    Date: Thu, 3 Sep 2020 17:44:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f510db8$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5f510f7c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.135.192.26
    X-Trace: 1599147900 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 31.135.192.26:53263
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2065
    X-Received-Body-CRC: 3787360497
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684165
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.09.2020 o 17:37, robot pisze:
    > W dniu 03.09.2020 o 14:14, abn140 pisze:
    >>> drodze masz falownik.
    >> no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
    >> a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii podczas
    >> pracy?
    >> i wogole dlaczego tak?
    >> moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to prad
    >> zmienny poczatkowo.
    >> ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
    >> bezposrednio idzie z baterii?
    >
    > Co ty.
    > Musi być ten falownik, i to nie byle jaki.
    >
    > Tak wygląda z tesli S.
    >
    > https://www.pntpower.com/wp-content/uploads/2015/09/
    Screen-shot-2015-07-11-at-6.54.06-AM.png
    >
    >
    > Chyba ten sam stosuje Mercedes. Nie wiem jak inni.

    A napięcie tam jest nie tylko przemienne ale i "multifazowe".

    https://www.researchgate.net/figure/Tesla-Model-S-in
    verter-components-1-Control-board-2-Aluminum-shield-
    3-Phase-current_fig1_337573673

    Więcej nie piszę, bo tez się nie znam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: