eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5. › Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader
    01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Date: Thu, 3 Sep 2020 18:00:16 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <rir3ug$k08$1@dont-email.me>
    References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f50a979$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <6171151161$20200903124351@squadack.com> <riqmmf$gj6$1@dont-email.me>
    <4184536286$20200903170543@squadack.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 3 Sep 2020 16:00:16 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="62e89e4a81540c65fd80e140f5b53e49";
    logging-data="20488";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/4W3Fd/yiAUQu5iojGUwYg"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    Cancel-Lock: sha1:cmQ1RkbF05zGnMdziF1LFmjyJgk=
    In-Reply-To: <4184536286$20200903170543@squadack.com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684167
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.09.2020 o 17:05, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello abn140,
    >
    > Thursday, September 3, 2020, 2:14:00 PM, you wrote:
    >
    >>> drodze masz falownik.
    >> no jako nieinteresujacy sie zbytnio to jestem w szoku.
    >
    > To się poucz.
    >
    >> a nie jest tak - no jest przeca - ze falownik traci czesc energii podczas
    >> pracy?
    >> i wogole dlaczego tak?
    >> moze jak wkladali lekko przerabiane silniki z innych zastosowan to prad
    >> zmienny poczatkowo.
    >> ale obecnie nie da sie zaprojektowac silnika elektrycznego na to co
    >> bezposrednio idzie z baterii?
    >
    > Że niby jak? W jaki sposób chciałbyś regulować obroty takiego silnika?
    >
    >> ktos to rozwinie?
    >> gdzie tu fizyka nie pozwala?
    RoMan.... kto jak kto, ale w tym temacie chyba Ty mógłbyś najwięcej
    powiedzieć. więc albo powiedz/napisz, albo nie kpij że ktoś nie ma
    wiedzy i tu jej szuka.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: