  • Data: 2019-07-21 15:09:28
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 14:55 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Jeśli masz 10% kosztów w stosunku do przychodów - to i owszem.
    A czemu nie 5 lub 20% - nie ma na szczęście rządowego cennika
    "zwyczajowych kosztów".
    To moja i klienta sprawa ile zapłaci za usługę.
    Jak przesadzę z ceną to nie będę miał klientów - jak mam klientów to
    urzędnikom nic do tego jakie mam ceny.

    > Oczywiście możesz mieć większe koszty i wyższa cena może być uzasadniona.
    Dokładnie, nie bez przyczyny podałem przykład z kalibracją maszyny.
    Takich dodatkowych kosztów o których klient z ulicy nie ma pojęcia może
    być więcej.

    TG