  • 251. Data: 2009-04-27 12:31:19
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Niedlugo uzbieram sobie z kieszonkowego i kupie sobie chinski motocykl.

    I JA, JA, JA TEZ SE KUPIE !

    KJ
    PS. I w ogole, miasta co chca kupic niech sie wpisujom !
    1. Międzylesie

  • 252. Data: 2009-04-27 12:33:06
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > 1. Międzylesie
    Nie ma takiego miasta.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 253. Data: 2009-04-27 13:18:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:33:06 +0200, BartekGSXF napisał(a):

    > U?ytkownik "KJ Si?a S?ów" <K...@n...com> napisa? w wiadomo?ci
    > Nie ma takiego miasta.

    nie ma to londynu, jest Lądek, Lądek Zdrój

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 254. Data: 2009-04-27 14:02:01
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    /.../

    > Trywialnie proste: za dzialania w trudnych warunkach, a ze chlopina ma
    > trudne zycie to juz chyba nikt nie watpi, czas nalicza sie podwojnie.
    ano moze tyn romet jest przecietnie lepszy od przecietnego chinskiego wyrobu
    ale moj znajomy tez twierdzi ze chinszczyzna sie nie psuje tak przez rok od
    zakupu.
    az do momentu kiedy 3 razy w ciagu dwóch tygodni mu tego skutersona
    naprawialem
    -wspólpracy odmówil wskaznik poziomu paliwa (kupiony nowy odmówil wspólpracy
    juz po tygodniu)
    -cos tam odpadlo zrywajac dwa gwinty M6 w nakretkach przygrzanych do ramy
    -ni z tego ni z owego zwikszyl sobie zuzycie paliwa o 30 % (jeszcze nie
    wykryto przyczyny)
    ach no i ten skuterson nie kosztowal 1800 w biedronce tylko 4300
    pzdr
    huck

  • 255. Data: 2009-04-27 14:32:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BartekGSXF pisze:

> [...]

    E, Chcesz zadrzec z Motocykle Chinskie - MC ?

    Oblazly Cie kiedys dwa tuziny malych, wrednych, chinskich motocyklistow ?

    KJ

  • 256. Data: 2009-04-27 14:58:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 16:02:01 +0200, huck napisał(a):

> [...]
    > ano moze tyn romet jest przecietnie lepszy od przecietnego chinskiego
    > wyrobu ale moj znajomy tez twierdzi ze chinszczyzna sie nie psuje tak

    o ile do zakupu dojdzie. Jak kupowałęm swojego to chłopaki właśnie
    sprzedawali nufkie szutkie chińskiego motocykla. Odpalili, żeby
    wyregulować, mechanik pojechał zrobić rundkę i mu się troche zeszło bo z
    powrotem pchał bo zdechło. Po kolejnych 6 godzinach nadal nie chciało
    palić :)

    I tak powstał kolejny zadowolony klient co mu się chińczyk nie zepsuł bo
    nie udało się go kupić :)

  • 257. Data: 2009-04-27 21:48:08
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 22 Kwi, 11:56, nightwatch77 <r...@g...com> wrote:

    > Łot ju fink?

    ntg:
    http://www.liveleak.com/view?i=39e_1240521483
    chinole w kosmosie

    --
    wiadro

  • 258. Data: 2009-04-28 11:57:35
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Romet Z 125
    > POJEMNOŚĆ: 125ccm
    > SILNIK: 1 cylinder / czterosuwowy / chłodzony powietrzem
    > MOC: 10,3 KM przy 8500obr/min
    >
    > Gdzie Ty tu widzisz motocykl ?

    no i spłoszyliście dzielnego uzytkownika Rometa,chyba że pcha go gdzieś z
    daleka i nie ma czasu pisać o niezawodności:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 259. Data: 2009-04-28 12:08:42
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 13:57:35 +0200, "Monster" <a...@o...pl> wrote:

    >no i spłoszyliście dzielnego uzytkownika Rometa,chyba że pcha go gdzieś z
    >daleka i nie ma czasu pisać o niezawodności:-)

    Pomijajac podsmiechujki to te romety nawet daja rade, proste i calkiem
    sensowne. Kon jaki jest, kazdy widzi. A przyklad Williama pokazuje ze
    przy odpowiednich zalozeniach moze byc swietnym nabytkiem.
    Nie wiem co prawda na ile jemu sie udalo trafic w dobry egzemplarz, a
    na ile sa lepsze od supermarketowych.
    A smieszny byl IMVHO dlatego ze zamiast pisac o konkretach
    kwestionowal istnienie chinskich produktow o nizszych niz tzw 'Romet'
    standartach projektowania/wykonania.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 260. Data: 2009-04-28 12:31:38
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik Newrom napisał w wiadomości

> [...]
    > przy odpowiednich zalozeniach moze byc swietnym nabytkiem.
    > Nie wiem co prawda na ile jemu sie udalo trafic w dobry egzemplarz, a
    tego nie kwestionuję,przypominał mi znajomych uzytkowników Tawrij czy innego
    Tico wychwalającego zalety sprzętu ponad(bezawaryjność,KOMFORT,wypas)ponad
    auta z górnych półek:-)
    > A smieszny byl IMVHO dlatego ze zamiast pisac o konkretach
    > kwestionowal istnienie chinskich produktow o nizszych niz tzw 'Romet'
    > standartach projektowania/wykonania.

    O to się mnie rozchodziło,zresztą sam nie wiem czy nie będę za 10 lat
    jezdził "Chińczykiem" jak się europejskie fabryki przeprowadzą

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec