  • 271. Data: 2009-04-29 19:54:21
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:
    > Na pewno nie maxi motorower. Po prostu motocykl - klasy 125ccm ale
    > jednak motocykl. Czyzbys nalezal do klubu "Panieeee, bez litra to nie
    > pojeeedzieeee..."? ;)

    No nie ale 350 to minimum :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 272. Data: 2009-04-30 06:13:45
    Od: n...@s...com

    On Wed, 29 Apr 2009 21:54:21 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >No nie ale 350 to minimum :)

    Przerost formy nad trescia.
    Jak masz czas to 125 wystarczy, jak nie masz czasu to 350 jest za
    slaba i za wolna.
    Czyli IMHO taka sfinka morska.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 273. Data: 2009-04-30 13:13:38
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    > Czyzbys nalezal do klubu "Panieeee, bez litra to nie
    >pojeeedzieeee..."? ;)

    No ja to nawet bez pol litra boje sie wsiasc.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 274. Data: 2009-04-30 19:05:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    http://moto.wp.pl/gid,11082407,title,Najciekawsze-sk
    utery,galeriazdjecie.html

    Milej lektury ;)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 275. Data: 2009-05-01 09:15:34
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Przerost formy nad trescia.

    Zdecydowanie :)

    > Jak masz czas to 125 wystarczy, jak nie masz czasu to 350 jest za
    > slaba i za wolna.
    > Czyli IMHO taka sfinka morska.

    No kurde mnie do objazdu wlosci przydalaby sie wlasnie jakas 125...350.
    Bo Terefere jest jednak za duze/za ciezkie i jej uzywanie do takich
    celow jest troche przerostem formy nad trescia ;)
    Choc przyznac musze, ze faktor lansu w tym zastosowaniu ma potezny :)

  • 276. Data: 2009-05-01 09:16:31
    Temat: Re: Chinska tandeta?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacot napisał(a):

    > No ja to nawet bez pol litra boje sie wsiasc.

    "Koooleedzy pomogooo..." ;)

    BTW
    W morde - plan jest nadal tylko realizacja odsunieta w blizej
    nieokreslona przyszlosc :(

  • 277. Data: 2009-05-03 10:53:41
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Trywialnie proste: za dzialania w trudnych warunkach, a ze chlopina ma
    > trudne zycie to juz chyba nikt nie watpi, czas nalicza sie podwojnie.

    OMG.... i kto tu ma trudne zycie.....
    czy to trudno zajarzyc ze miec taki albo takim jezdzic to jednak drobna
    róznica ??

  • 278. Data: 2009-05-03 11:01:02
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Jak dla mnie 125 (wylaczajac crossowki) to takie motorowery z wiekszym
    > silnikiem :)

    Różne są gusta :)
    Dla mnie harley tysioncpińcet to też nie motocykl tylko urządzenie dla
    poprawiania samopoczucia facetów z za małym, albo z kryzysem wieku
    sredniego.
    A już na pewno nie jest to pojazd do poruszania się po mieście i w korkach.
    Ale rozumiem Twoją niechęć do 125 ccm - wsiadając na swoją maszynę w końcu
    masz coś dużego między nogami he he he, ale nie wszyscy tak muszą :)

  • 279. Data: 2009-05-03 15:28:01
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > OMG.... i kto tu ma trudne zycie.....
    > czy to trudno zajarzyc ze miec taki albo takim jezdzic to jednak drobna
    > róznica ??
    Umyka ci fakt, ze bezczelnie klamales i przylapany na klamstwie nawet nie
    przeprosiles.
    Spieprzaj dziadu jak powiedzial jeden taki.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 280. Data: 2009-05-03 15:30:09