  • 41. Data: 2009-04-22 13:33:50
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "mlek"

    Z drugiej strony, Japonczycy do dzis niedoscigneli legend, jak Triumph,
    Ducati, Cagiva, KTM (o nudnych i bezplciowych BMW nie wspominajac)

    To jedna z ciekawszych wypowiedzi jaka czytalem w ciagu ostatnich lat. Ale
    mam nieodparte wrazenie ze dotyczy li tylko "legend" bo chyba nie
    motocykli...

    T.

  • 42. Data: 2009-04-22 13:35:40
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "KJ Siła Słów"
    byle co potem mozna kupic w Biedronce zawiniete w folie z kodem kreskowym i
    postawione obok skrzynek z rzodkiewka (sam widzialem).

    Co Ty robiles w B.
    Karmisz psy rzodkiewka???
    wstyd.

    T.

  • 43. Data: 2009-04-22 13:41:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Co Ty robiles w B.

    Policzylem jej kropki.

    KJ

  • 44. Data: 2009-04-22 14:05:35
    Od: mlek <r...@o...pl>

    > To jedna z ciekawszych wypowiedzi jaka czytalem w ciagu ostatnich lat. Ale
    > mam nieodparte wrazenie ze dotyczy li tylko "legend" bo chyba nie
    > motocykli...

    Nie mam zamiaru rozwodzic sie nad wyzszoscia swieta 1 maja od moich
    urodzin ;)
    Ducati 1198,1098, STREETFIGHTER, 848
    Triumph Rocket III, Bonneville, Thruxton , Tiger, Daytona
    KTM RC8, ADVENTURE i mniejsze
    Buell

    Te motocykle maja w sobie to cos i swietna jakosc. Japonczykom ciagle
    tego brakuje ("tego czegos").
    Oczywiscie mozna sie brandzlowac osiagami fabrycznymi, jak i na torze,
    tylko...
    Red Bull w F1 tez teraz na topie, a latac mozna tylko po wypiciu.

  • 45. Data: 2009-04-22 14:12:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A jakie ceny tego 2 letniego zardzewiałego i tej 18 letniej
    > prawie nówki ?

    Za moje Virago dalem 4,8 tysiaca w lutym br. Nie mowie, ze wyglada jak z
    salonu, ale prezentuje sie bardzo dobrze (foto:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef964d571bba24db
    .html ). Nie wiem ile
    chinczyk, ale biorac pod uwage ogloszenia z otomoto (np.
    http://otomoto.pl/kingway-lifan-yamaha-virago-M12420
    39.html ;
    http://otomoto.pl/keeway-super-shadow-yamaha-virago-
    M1256621.html ) pewnie
    kolo 5-6 tysiecy. Co kto lubi - ja widzac tego 2 letniego chinczyka mysle,
    ze dobrze wybralem.

    Dysiek

  • 46. Data: 2009-04-22 14:51:55
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "nightwatch77" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >zdroworozsądkowo - kupić nowy, za przystępną cenę, z gwarancją na 2
    >lata, to chyba lepiej niż wydać kasę na przechodzony sprzęt
    >niewiadomego pochodzenia i stanu?
    (...)
    >Łot ju fink?

    Kupiłem NTV 650 i prędzej ona zajeździ mnie, niż ja ją. W życiu nie kupię
    motocykla, skutera ani samochodu chińskiego.

    NTV 650 ojca, rocznik 1995 na liczniku 110tys. Kupił jak miała 45 tys. Od
    tego czasu:
    - zerwała się linka sprzęgła
    - puściły nity trzymające małą osłonkę na łączeniu kolektora z tłumikiem.
    - przepaliła się żarówka świateł mijania

    Świece, opony, oleje, filtry i jeździ. Konsupcja oleju minimalna - pojawia
    się tylko przy trzymaniu przelotowej powyżej 130 km/h na długich trasach

    Moja ma 145 tys, rocznik 93 kupiłem ją bardzo niedawno (6 tys km temu),
    widać że były wymieniane tarcze sprzęgłowe, zapewne łożysko główki ramy, bo
    jest lepiej niż w NTV ojca i pewnie jakieś drobiazgi w stylu żarówki itp.
    Konsupcji oleju nie odnotowano ( za wcześnie jeszcze .. no i muszę ją
    uszczelnić najpierw, ale mi się nie chce )

    Poci się na tylny cylinder, bo zaczeła puszczać uszczelka pod pokrywką
    klawiatury.
    Poza tym nic jej nie dolega. Poza powycieranym, poobijanym lakierem i
    brudnymi felgami.

    Znajdź mi jednego chińczyka, który przy takim przebiegu będzie w podobnym
    stanie.

    Po paru dniach poszukiwań będziesz wiedział łot aj fink.

    joł

  • 47. Data: 2009-04-22 15:31:51
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-22 16:12, Użytkownik Dysiek napisał:

> [...]
    M1256621.html ) pewnie
    > kolo 5-6 tysiecy. Co kto lubi - ja widzac tego 2 letniego chinczyka mysle,

    Ten keeway-super-shadow ma na fotkach napis honda. :-)
    Po fotkach to jednak wolał bym 2 letniego lifana niż pełnoletnią
    yamahę. No chyba że po obejrzeniu z bliska lakier i chromy
    w tym dwulatku będą wyglądały na dwanaście lub dwadzieścia.

    Jak na razie tanie chińczyki są świetna alternatywą na pierwsze
    moto, zwłaszcza dla dzieciaka która ma dopiero co wyrobione
    prawo jazdy. Tanie, nie za szybkie ale nowe więc idealne na prezent.
    Wyrośnie z A1 to na własny koszt podejmie decyzję czym jeździć
    i raczej wybierze coś z pojemności w których chińszczyzna już
    nie występuje.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-04-22 15:39:35
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "mlek" napisał w wiadomości

> [...]

    BMW bezpłciowe???No to pokaż mi jakiś inny motocykl z cyckami:-P

> [...]
    > KTM RC8, ADVENTURE i mniejsze
    > Buell
    >
    > Te motocykle maja w sobie to cos i swietna jakosc. Japonczykom ciagle

    Popatrz jeszcze na ceny,za luksus się płaci,chociaż teraz nie ma już
    wielkiej takiej różnicy-10 lat temu M900 kosztował tyle co 2 i pół Bandita

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 49. Data: 2009-04-22 15:40:04
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > słyszałeś by z nowego porsche łuszczył się lakier?

    Lakier na nowych Ferrari, samochodach za pół mln złoty jest polerowany
    ręcznie wycinając pyłki papierem.

  • 50. Data: 2009-04-22 15:53:02
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kuczu wrote: