    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    Date: Thu, 30 Mar 2023 00:49:34 +0000 (UTC)

    nesek70 <t...@g...com> wrote:

    > Jakoś ostatnio przeglądając archiwum tej grupy i nie tylko przypomniałem
    > sobie stare dobre czasy kiedy jako amator na przełomie wieków czytałem
    > posty, FAQ i na różne sposoby testowałem opisane właściwości central,
    > funkcje dodatkowe, przekierowania oraz niegroźny phreaking (ale także
    > sprawy TV Sat, internet i wszelkie modne wtedy tematy). Jakoś natchęło
    > mnie do przetestowania kilku numerów z dawnych czasów, stacjonarki już
    > od wielu lat nie posiadam, więc posiłkowałem się GSM. Rzecz jasna cała
    > rzesza numerów jest już NMTN.

    Tak było :)

    > Może znacie jeszcze jakieś ciekawe numery, gadułki, fajne komunikaty
    > niekoniecznie nawiązujące do epoki starych central itd. ?

    Nie wiem, czy nadal działa, ale nagrałem kiedyś (w 2001) i, o dziwo,
    przetrwało na dyskach do dziś.

    +98-18-77-42-514

    "In the name of God. This is Iran International Switching Center.
    The number you have dialed has changed. Please contact our operator
    for more information."

    https://drive.google.com/file/d/1ZS5-X6C9jxjObpJY-wQ
    9XYZNk_N0q6Sc/view

    + mój miks poczty głosowej TP SA. Jestem jeszcze w stanie wyciągnąć
    sample, jak będzie zainteresowanie.

    https://drive.google.com/file/d/1Xk7erKQvH7y3q9RZoyp
    nVwHIdqA7_TXO/view

    --
    Pracownicy fabryki klejów, farb i lakierów wracali do domu przez
    gadający las.