  • Data: 2023-03-31 14:49:54
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: nesek70 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i linki. Stronę muzeum phearkingu znam, fajnie gdyby
    i zawartość telesfora tak zarchiwizować.
    Szkoda, że brak nagrań komunikatów, ale dźwięki central i artykuły też są bardzo
    cenne.

    Wracając do numerów, to mocno zaskoczyło mnie, że w USA "skanowanie" to dalej ciekawe
    zajęcie.
    Tutaj różne przykłady i nie mowię o numerach wykorzystwanych do creepypast itd.

    https://www.reddit.com/r/WeirdNumbers/

    A już najbardziej rozkochałem się w stronie https://www.payphone-project.com/

    Bardzo ciekawa praca tego człowieka nad udokumentowaniem i wykorzystaniem buek w USA,
    szkoda, że u nas tak szybko rozprawiono się z tymi urządzeniami.
    Tam niedość, że sporo nadal działa to dużo zostało zastąpione przez kioski WIFI.
    Nawet zadzwoniłem sobie na jeden taki automacik
    Jest tam mnóstwo ciekawych wpisów, na prawdę warto zerknąć