  • Data: 2023-03-31 02:09:33
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Klakier <g...@p...pl> wrote:

    > A Aster to kiedy wystartował komercyjnie?
    > https://www.computerworld.pl/news/Internet-z-kablowk
    i,289959.html

    W okolicy 2002 miałem stałe łącze z AsterCity. Kolega miał w 2000 r.
    Pamiętam, że miał stałe IP, postawiliśmy na nim serwer (www i ftp)...
    pamiętam, jak dramatycznie dużo latało w tej sieci ARPów.

    Potem AsterCity zmieniło nazwę na Aster (bez City). I serwer newsów był,
    news.astercity.pl, potem news.aster.pl... a potem news.chello.pl :) W
    międzyczasie Aster miało TPD (Twój Prywatny Dysk), czyli warezownię. Fajne
    czasy, dziś nie do pomyślenia (bo dziś jest chomikuj.pl :)).

    Jakoś właśnie w 2001 kolega był monterem w AsterCity. Załatwiłem sobie w
    szkole praktyki u niego (gdzieś musiałem odbyć a to wyglądało ciekawie) i
    jeździliśmy instalować ludziom TV i internet. "Zarabiarka, zaciskarka,
    efka".

    --
    Zając dowiedział się że jego synowi ktoś w knajpie wybił wszystkie
    zęby. Wchodzi do knajpy i mówi: