  • Data: 2020-10-12 14:57:37
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0804faa1-b55e-46fc-acd7-0ea5e2f0849do@g
    ooglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 5 października 2020 01:38:19 UTC+9 użytkownik
    Marek napisał:

    > Ale co masz konkretnie na myśli?
    >

    >Tego miłego pana z PKF, aczy w tej sytuacji nasze poruszenie sprawy
    >będzie aktualne.
    Ale ktory, bo ich tam kilku jest ...

    >PRL składał się z niezliczonej rzeszy takich miśków. Pracowałem i
    >kolegowałem się z Hindusami pamiętającymi czasy brytyjskie. Z tego co
    >opowiadali to u nich wyglądało identycznie: mierny, bierny, ale
    >wierny. Oni też mieli techniczne uczelnie, instytuty R&D, ale ludzie
    >w nich byli tak dobrani i umocowani że to wszystko było okdr.

    Hm, czasy brytyjskie im sie skonczyly w 1947.
    A potem ... zdaje sie, ze zblizyli sie lekko z ZSRR ... nie nastapily
    przy okazji jakies zmiany ... bo chyba nie czystki ?

    Tak czy inaczej - jak widac indyjski przemysl sie dosc slabo rozwijal.

    J.