    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Date: Fri, 18 Sep 2020 13:37:31 +0200

    > Ludkowie szanowni, zacznijcie liczyć. Godzina przy pensji minimalnej to
    > 12 złotych, kurier 12.90.

    Z kurierami to tylko komplikacje.

    Kupiłem robot Bosha. W promocji było, że za jakiś czas wyślą gratis
    przystawkę do lodów. Nie lubię jak nie wiadomo kiedy będzie paczka - a
    może akurat będę na urlopie.
    Jak po ponad miesiącu dali cynk, że wysłali to spróbowałem przekierować
    do punktu odbioru do którego sobie podejdę jak będę chciał, ale się nie
    dało. System (to chyba było UPS) był jakiś taki, że dopiero jak za
    pierwszym razem kurier mnie nie zastanie to wtedy uaktywni się dla mnie
    możliwość przekierowania. To w internecie. Jakbym sobie (specjalnie na
    tę okazję) zainstalował jakąś ichnią aplikację to chyba miałbym większe
    możliwości. Ale dla jednej przesyłki nie będę tego robił.
    No to, aby sprawa nie ciągnęła się za mną kilka dni, nie poszedłem do
    pracy i siedzę w domu żeby kurier mnie zastał. Po kilku godzinach
    dostaję SMS, że przesyłka została dostarczona. Ki czort - przecież go
    nie było :)
    Wpadł na to samo co ja chciałem zrobić. Uznał, że o tej porze nikogo w
    domu nie będzie i zostawił w punkcie odbioru, ale że system nie dawał
    takiej możliwości to ja miałem informację, że przesyłkę odebrałem.
    P.G.