  • 11. Data: 2010-03-13 17:40:02
    Temat: Re: Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:

    > FAP/DPF to niedopracowany bubel, nawet "sprawny" często sprawia irytujące
    > problemy. Robię właśnie wydech w moim aucie i mimo nastawienia na osiągi

    co za czasy - sportowy diesel ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2010-03-13 17:44:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > co za czasy - sportowy diesel ;)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
    Co nie? I to z FAP.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-03-13 17:53:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    AL wrote:

    > co za czasy - sportowy diesel ;)

    Skąd mylny wniosek, że mam diesla?

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-13 18:04:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
    > Co nie? I to z FAP.

    hehe - chcialem tez napisac PS odnosnie LaManche i tego 908HDi (w koncu
    pierwszy diesel jaki 'dokopal' zespolowi Audi)
    Nie zauwazyles emotionikony ?
    :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-03-13 18:25:41
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 17:53:52 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Skąd mylny wniosek, że mam diesla?

    Z konstrukcji twej wypowiedzi o tym, że usunąłbyś.
    Ona sugeruje, że masz diesla.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2010-03-13 18:27:41
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 11:43:43 +0100, WW <w...@v...pl> said:

    > Witam

    Witaj!

    > Pytanie od szczęśliwego posiadacza nowego C5

    Pewnie internetu nie ma. :-)

    > Podobno tak mu doradził mechanik

    Nie wierzysz mu?

    > Można to zrobić,

    Można.

    > co to daje

    Normalną ekspolatację samochodu.

    > , jakie ma konsekwencje ?

    To ci wyjdzie na badaniu technicznym - jakość spalin.

    Powiedz znajomemu, żeby zajrzał tu:
    <http://emulatory.com.pl/nasze-produkty.html?gclid=C
    Lu6qc2etqACFU0j3wodYnzgTw>

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-03-13 18:30:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:

    > hehe - chcialem tez napisac PS odnosnie LaManche i tego 908HDi (w koncu
    > pierwszy diesel jaki 'dokopal' zespolowi Audi)
    > Nie zauwazyles emotionikony ?
    > :)

    Le Mans - oczywiscie mialo byc
    http://pl.wikipedia.org/wiki/24h_Le_Mans

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2010-03-13 19:38:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > To ci wyjdzie na badaniu technicznym - jakość spalin.

    To jak ma wyjść takie samo auto (ten sam silnik) ale bez FAP. Nie przejdzie
    badania?

  • 19. Data: 2010-03-13 20:13:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Agent" <w...@o...ue> wrote in message
    > Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty naprawdę wierzysz w to że auta osobowe a w szczególności sadze którą
    > wychywytuje ten filtr to jest trujące? Bo ja myślę że to takie pierdy w
    > porównaniu z tym co powoduje przepysł, elektrownie itp.

    Ciekawa logika... Wiesz ile milionów samochodów jeździ po drogach?
    Sądzisz że porównywanie jednego samochodu do całej fabryki ma sens?

  • 20. Data: 2010-03-13 20:14:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-03-13 19:38, Agent pisze:

    > To jak ma wyjść takie samo auto (ten sam silnik) ale bez FAP. Nie
    > przejdzie badania?

    A ja się spytam na jakim badaniu i komu i kiedy wsadzali analizator
    spalin w rurę w dieslu ??

    Pozdrawiam !!