  • Data: 2023-03-14 17:59:21
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-14 o 10:41, pueblo pisze:
> [...]
    a,75y,75.63h,77.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZaEouB_wH-yy
    sgggPTmVnQ!2e0!7i16384!8i8192

    > Według mnie, nie.

    Chociaż teraz skłaniam się do stwierdzenia, że mógłbym dostać za to
    mandat - jeśli działa sygnalizacja św.

    To musi być "ciasne" skrzyżowanie, jeśli kierowcy zatrzymują się na
    prostokątach. Ta linia została namalowana przed torami, żeby nikt nie
    przegapił torów oraz żeby nie doszło do sytuacji, że 3 auta czekające na
    czerwonym blokują tor.
    Klasyczne w naszym kraju - jacyś durnie piszą prawo i przepisy dla ludzi
    których uważają za jeszcze większych durniów.