eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10? › Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
  • Data: 2020-05-01 09:05:15
    Temat: Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
    Od: Tomasz Dąbrowski <a...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    abonentow-telefonii-stacjonarnej-w-polsce-4-8-mln-na
    -koniec-2017-r

    > IMO - zawsze bylo "w zwyklej cenie". Po cenie POTS, albo niewiele
    > drozej.
    > Biorac pod uwage, ze na jednej linii mozna bylo dwie rozmowy naraz, to
    > wrecz taniej.

    > I kto to liczy w statystykach - Orange czy pasozyt ? :-)
    >
    > Nie masz problemu z awariami ?
    > W biurze na Orange mi sie zdarzaja relatywnie czesto, tzn raz na rok,
    > ale naprawiaja blyskawicznie. No prawie.
    >
    > J.

    Cóż mogę powiedzieć - Telestrada WLR ma takie cechy że czasami po wybraniu
    numeru jest komunikat ,,kierunek zajęty, proszę spróbować zadzwonić
    później". Nie jest tak za często ale jednak się zdarza. Poza tym nie
    wspiera usługi SMS stacjonarny co u Orange w dalszym ciągu działa. Za
    korzyść mogę przyjąć fakt, że można za darmo dzeonić na BAJKI i ZEGARYNKĘ.
    Jeszcze nigdy nie zostały takie połączenia ujęte na wykazie. Tylko nie
    zawsze da się dodzwonić. Czasami jest komunikat ,,połączenie nie może być
    zrealizowane". Działa też nr 202122. I jest bezpłatny :-)
    Jednak przy tej prędkości można sobie tylko piścić tracert, ping ~1000ms.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek