eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10? › Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
  • Data: 2020-05-01 09:22:53
    Temat: Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, May 1, 2020 at 12:05:17 AM UTC-7, Tomasz Dąbrowski wrote:
    > Cóż mogę powiedzieć - Telestrada WLR ma takie cechy że czasami po wybraniu
    > numeru jest komunikat ,,kierunek zajęty, proszę spróbować zadzwonić
    > później".

    Dżizas na czym oni to realizują? Który mamy rok? Kierunek zajęty chyba ostatnio
    słyszałem 25 lat temu...
    Przy okazji, czy którykolwiek operator komórkowy w Polsce daje dostęp SIP, albo
    usługę dzwonienia na dodatkowy numer? Jako miłośnik telefonii stacjonarnej, w USA mam
    karte sim z Google Fi, tam można podać drugi numer do wywołania. W ten sposób
    jednocześnie z komórką (a z reguły 3 sekundy wcześniej) dzwoni mi domowy i mogę sobie
    wybrać na którym odbiorę. A jednak wolę na stacjonarnym, bo lepiej słychać.

    P.