-
Data: 2022-01-21 11:26:48
Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 21-01-2022 o 11:19, J.F pisze:
> On Fri, 21 Jan 2022 11:03:37 +0100, Cavallino wrote:
>> W dniu 21-01-2022 o 10:52, J.F pisze:
>>> On Fri, 21 Jan 2022 10:48:12 +0100, j...@i...pl wrote:
>>>> On Wed, 19 Jan 2022 07:04:27 +0100, Mirek Ptak
>>>> <n...@n...pl> wrote:
>>>>
>>>>> Czuć coś przy rozruchu na zimno - potem już nie.
>>>>
>>>> O to, to. Generalnie czuć tleki azotu, a właściwie to dwutlenek azotu.
>>>> To ten specyficzny zpaszek "diesla".
>>>
>>> No ale co - nowoczesny diesel produkuje tylko na zimno?
>>> Czy zimny katalizator nie dopala?
>>>
>>> A stare diesle, bez kata to nie produkowaly ?
>>
>> Bez bezpośredniego wtrysku nie, a przynajmniej mniej.
>> To skutek zubażania mieszanki, żeby mniej dwutlenku węgla wypluwać.
>> I dwutlenku węgla jest mniej, ale tlenków azotu sporo więcej.
>
> To jest diesel.
> Nie ma mieszanki.
To spróbuj mu odciąć powietrze, albo ON, wtedy pogadamy...
>Nie ma przepustnicy powietrza - jest go zawsze duzo,
????
> chyba, ze gaz do podlogi wcisniety.
> Wiec "mieszanka" prawie zawsze uboga.
W jakim silniku?
Takim z wstępną komorą też tak samo uboga?
> Powinno byc duzo tlenkow azotu.
I jest.
Czym uboższa tym więcej.
Widać śmierdzi po przekroczeniu jakiegoś progu.
>
> A potem przyszedl EGR, chyba wlasnie w celu ograniczenia NOx,
> czego nie calkiem potrafie zrozumiec, bo spaliny z azotem i tlenkami
> zawracamy do silnika ...
>
>>> W dodatku tlenki azotu powstaja w wysokiej temperaturze ... czy nie
>>> powinno byc ich wiecej na rozgrzanym silniku?
>>
>> Oczywiście że jest.
>> I dopóki nie zastosujesz adblue, to taki diesel wali tym naookoło
>> straszliwie.
>
> Nie wiem czy tak straszliwie, bo w kolejnych Euro przykrecano limit.
Ale nie azotów.
> No chyba, ze VW :-)
>
> Cos tam katalizator mial robic,
Ale jaki katalizator konkretnie?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.22 12:54 J.F
- 21.01.22 13:10 Cavallino
- 21.01.22 16:59 J.F
- 22.01.22 17:37 Poldek
- 22.01.22 17:46 Poldek
- 22.01.22 18:04 Poldek
- 23.01.22 13:12 Poldek
- 23.01.22 13:31 ddddddddddddd
- 23.01.22 19:47 ii
- 23.01.22 19:47 ii
- 23.01.22 19:48 ii
- 23.01.22 19:50 ii
- 23.01.22 21:13 Poldek
- 23.01.22 21:24 Poldek
- 23.01.22 22:41 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław