    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EdW - R.I.P?
    Date: Sat, 30 Apr 2022 16:06:41 +0000 (UTC)
    <t4e4b5$uvc$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Moja nauczycielka od matematyki w liceum jak kiedyś nie było mnie na
    > lekcji i miała jakieś zadanie z rachunku prawdopodobieństwa za które nie
    > bardzo wiedziała jak się zabrać to powiedziała całej klasie: "Jakby
    > Piotrek był to już mielibyśmy to zadanie rozwiązane. To chyba nie jest
    > źle jak uczeń w klasie maturalnej jest lepszy od swojego nauczyciela."
    > Ja uważam, że w tym momencie, jako nauczyciel, wystawiła sobie najwyższą
    > możliwą ocenę, ale jest to jakby sprzeczne z tym co piszesz.
    > Czasy się zmieniły, czy ona była wyjątkiem potwierdzającym regułę?

    Miałem tak z informatyką w podstawówce. Generalnie nauczycielka niewiele
    umiała, była pewnie po jakimś kursie, a ja od zawsze czułem komputery. I
    właśnie to źle się na mnie odbiło -- na 10-11 letnim dziecku nie powinno
    być takiej presji, że zawsze będzie wszystko z danej dziedziny wiedzieć.

    To się bardzo chwali.

    --
    Idą dwie mrówki przez pustynię.
    Jedna niesie lufcik i mówi: