  • Data: 2021-01-22 12:27:30
    Temat: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rue9ft$bn5$...@d...me...

    >a wskazałeś błędy w myśleniu tych ludzi?
    >bo ja widzisz policzyłem, ale chciałbym aby ktoś jeszcze policzył, bo
    >przy liczbach z 14stoma zerami łatwo się machnąć. w kazdym razie
    >licząc dostępną moc wszystkich elektrowni w polce wyszło mi że
    >gdybyśmy wyłączyli wszystkie odbiorniki, zero zużycia, to na jeden
    >pojazd przypadałoby 1.5kilowata. mało trochę, i warunki z dupy

    Liczysz 20 mln pojazdow ? a ile z nich jezdzi ?

    A czy malo ... 1.5kW przez 10h daje 15kWh, powinno starczyc na 100km.
    Dziennie. 36kkm rocznie. Teraz sredni przebieg jest wiekszy ?
    Mniejszy raczej ...wiec wystarczy nam pare godzin dziennie, reszta
    czasu dla innych odbiorcow :-)

    A tak naprawde - jak sie nie beda ladowac w szczycie, to pradu starczy
    ... tylko po co zamieniac samochody benzynowe na weglowe ...

    J.