  • Data: 2021-05-06 17:32:40
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2021 14:20:13 +0200, nadir wrote:

    > Klienci dalej by dzwonili i używali gdyby ceny adekwatne do tego co
    > oferują operatorzy komórkowi.
    > Ja już dawno zrezygnowałem z POTS-a i przeniosłem numer do VoIP-a. Ale
    > jeszcze do niedawna mój teść miał jakiś abonament dla sniora w Orange,
    > gdzie dawali mu "aż" 60 minut gratis na połączenia stacjonarne, reszta
    > płatane w/g cennika. I za te rozkosze płacił coś koło 50PLN/m-c.

    Chyba cos zle pamietasz, albo on nie przeczytal propozycji
    pozniejszych.

    Nie wiem na ile to aktualne
    https://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4002999217,t
    itle,Plan-Przyjazny,article.html

    Plan Przyjazny
    18.45/mc
    30 minut "darmowych" ... ale czy nie tylko na stacjonarne?

    Oferta obecna ... hm, juz nie jestem pewien
    https://www.orange.pl/view/telefon-domowy#telefon-do
    mowy
    40zl i 100 minut darmo
    60zl za no limit.

    Drogo. I bez sensu, jesli jest komorka.
    No ale klient ma przeciez wziac komplet - internet, telewizja,
    telefon. I znow inny rachunek.

    Ta czy inaczej - kiedys obdzwonilem swoj stary numer zmieniajac
    ostatnia cyfre. Wydaje mi sie, ze kiedys cala dziesiatka byla uzywana,
    a teraz ... bodajze tylko raz bylo "nie ma takiego numeru".

    No coz - czasy sie zmienily. Do rozmow jest komorka, kabel jest do
    internetu i moze TV. Bo TV jakby coraz gorsza, wiec kabel bedzie do
    internetu i Netflixa, a TVP1 to przez antene :-)

    J.