  • 101. Data: 2016-06-14 21:58:10
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Z lekarzem i prawnikiem racja, ale prawo jazdy niestety trzeba mieć.
    > Komunikacja miejska jest fatalna, beznadziejna i droższa często niż dojazd
    > własnym samochodem, do niektórych miejsc
    > wcale nie dojedziesz inaczej niż autem, więc weź już te swoje teorie.
    Kup sobie rower, hulajnogę, czy inne wrotki.
    ---
    Kołowrotki

  • 102. Data: 2016-06-14 21:59:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiwo"

> [...]
    > własnym samochodem, do niektórych miejsc
    > wcale nie dojedziesz inaczej niż autem, więc weź już te swoje teorie.

    Są rowery, skutery, kajaki i całe mnóstwo innych środków transportu. Jeśli
    nie jest Ci dane zdobyć prawo jazdy, musisz wybrać coś innego, ewentualnie
    się przeprowadzić.

    Znam masę ludzi, którzy mieszkają na totalnych zadupiach, nie mają samochodu
    i prawa jazdy, a do pracy/szkoły/zakupy się jakoś dostają, więc Twoja
    teoria, że prawo jazdy trzeba mieć, jest z dupy.
    ---
    Prowadzenie pojazdu to podstawowa umiejętność i potrzeba. Powinni tego uczyć
    w podstawówce a nie na kursach pj.

  • 103. Data: 2016-06-14 22:02:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > ---
    > A piechtochodem może kierować czy ma w domu siedzieć ?

    piechotochód jak wyjdzie ci na czerwonym pod koła to zrobi krzywdę sobie
    a nie Tobie. Ty będziesz miał co najwyżej piechotochoda na sumieniu (nie
    ważne czyja wina i tak będziesz się zastanawiał czy mogłeś uniknąć) i
    potencjalnie sprawę w sądzie, gdzie będą ważyć winę.

    piechotochód w jednotonowym pojeździe może zmieść innego piechotochoda
    na pasach, może wjechać innemu samochodowi do przestrzeni pasażerskiej
    do głębokości drugiego fotela, wreszcie może spowodować katastrofę w
    ruchu lądowym.
    ---
    Czyli w domu

  • 104. Data: 2016-06-14 22:02:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

    > No to kiepską szkołę wybraliście, mnie np. uczyli jeździć i tylko
    > usłyszałem kilka uwag dotyczących zdawania egzaminu. Egzamin zdałem za
    > drugim razem, za pierwszym zupełnie słusznie oblałem.
    > ---
    > Ona zdała egzamin a Ty nie to kto lepszą szkołę wybrał ? :-)

    Ja, bo po zdaniu egzaminu nikt nie musiał mnie uczyć jeździć )))
    ---
    Ale wiesz, nie mówimy o uczeniu jeżdżenia chyba, że Ty :-)

  • 105. Data: 2016-06-14 22:05:12
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 14.06.2016 21:30, oblany wrote:

    > Użytkownik "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości
    .com...

    > Są znane, ale czy są normalne i słuszne, a system jest zdrowy?

    Moim zdaniem raczej tak. Nie wiem czy wiesz, ale jeśli jesteś
    przekonany, że wszystko było na tyle OK, że powinieneś zdać to możesz
    się odwołać.

    http://www.rp.pl/artykul/889043-Oblales-egzamin-na-p
    rawo-jazdy---sprobuj-sie-odwolac.html

  • 106. Data: 2016-06-14 22:07:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

> [...]

    http://smocze.opary.salon24.pl/714814,karta-rowerowa

    Zdefiniujmy zasadniczy problem: żeby zdać egzamin na prawo jazdy trzeba
    być wg. obowiązujące filozofii doświadczonym kierowcą. A nie można
    zdobyć np. 5 letniego doświadczenia na kursie. To tak, jakby maturę
    kazali zdawać pierwszakom = jak zda to może się uczyć dalej
    ---
    "Blogerka Mona uprzejmie donosi, że kilkaset tysięcy ludzi jeździ bez prawa
    jazdy (http://mona11.salon24.pl/704127,egzamin-na-prawo-ja
    zdy). Nie do końca
    jednak wiadomo, czy tu chodzi o osoby którym prawo jazdy zabrali, czy o
    ludzi, którzy se dali siana ze zdawaniem na prawko. Zakładam, że chodzi o
    osoby jeżdżące bez kursu i egzaminu i uprzejmie proszę nie trollować mi tu
    opowieściami o wyczynach osobników, które straciły prawko w wyniku punktów
    czy tam sądowego zakazu."

    Myślę, że chodzi o pasażerów :-)

  • 107. Data: 2016-06-14 22:08:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Twórca wątku pyta się, czy jest ktoś na grupie kto sam lub jego znajomy
    zdawał skutecznie na PJ poza Polską .
    A na tak proste pytanie odzywa się kilkunastu filozofów pieprząc bez
    sensu o wszystkim tylko nie o meritum, widocznie z tych co i na drodze
    się wymądrzają.

  • 108. Data: 2016-06-14 22:09:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    oblany wrote:

    > Żółte to nie czerwone i byłem na tyle blisko sygnalizatora, że naprawdę
    > lepiej przejechać niż deptać ostro po hamulcu.

    wszyscy mistrzowie późnopomarańczowego tak mówią.
    Jeżeli przy prędkościach egzaminacyjnych nie jesteś w stanie zahamować
    to lepiej, żebyś nie jeździł

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2016-06-14 22:09:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

    > Dane gdzieś podali za ostatni długi weekend - podobno dość znacznie
    > wzrosła liczba wypadków w stosunku do roku wcześniej. Szczegółów nie
    > znam. Z drugiej strony należałoby jeszcze analizować natężenie ruchu.

    nie w ogóle tylko w miejscach fotoradarów.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 110. Data: 2016-06-14 22:12:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

[...]
    Moim zdaniem od meritum lepsze jest spectrum