  • 131. Data: 2022-01-05 23:56:04
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

    > https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?do
    cId=WO2009019001
    > https://worldwide.espacenet.com/patent/search/family
    /039777853/publication/WO2009019001A2?q=WO2009019001

    Skoro działa, bogate araby powinny kupić patent. Araby wiedzą że za 2-3 pokolenia ich
    dziatwa znów przesiądzie się na wielbłądy.

    cyt. wklejka filozoficzno przyrodnicza.
    Rashid bin Saeed Al Maktoum, założyciel Dubaju, zapytany o przyszłość swojego
    kraju, odpowiedział: ,,Mój dziadek jeździł na wielbłądzie, ojciec jeździł też na
    wielbłądzie.
    Ja natomiast jeżdżę mercedesem, syn mój jeździ land roverem, ale mój prawnuk będzie
    jeździł na wielbłądzie.

  • 132. Data: 2022-01-06 00:02:11
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 5 Jan 2022 14:32:40 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <f6e1ea68-ffa8-4eba-a3a2-271be048dc86n@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Też kiedyś wklejałem linki od tego gościa. Aparaty foto z tamtych lat miały taką
    rozdzielczość.
    >https://youtu.be/Tm4SZT0r5bc 2013
    >https://youtu.be/0kP_qfbSf-E 2017

    No coś widać, ale teardown we własnym zakresie by się przydał,
    ewentualnie zdjąć to śmigło-drygło i czekać na efekty, jak nic się nie
    stanie, to albo ma zabezpieczenie(w co wątpię gorąco) albo dupa nie
    perpetuum.

    Jeśli to perpetuum, to mniej więcej tak się zachowa, jak suszarka mr
    Photona:
    https://youtu.be/FxV_Y1lhdaI?t=191

    >Warto gościa obserwować:)

    Nie warto, chyba, że dla rozśmieszenia do łez.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 133. Data: 2022-01-06 14:31:31
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    a...@p...com napisał(a):

    > Nie warto, chyba, że dla rozśmieszenia do łez.

    Na dwoje babka wróżyła.
    Z jednej strony gość jest uparty, chodzi i wystawia od kilku lat, nie tłucze
    klikbajtowych filmów.
    Jeszcze go nie posadzono za oszustwo jak było w przypadku innych ludków.

    Niemce i holendrzy trzepali ten wynalazek/"wynalazek" z każdej strony.
    https://youtu.be/ikP6n0YYG-A

    Teraz pytanie, czego/ile chce wynalazca? Skoro działa, czemu nie mamy jeszcze
    tysiąca farm tych perpetumów?

  • 134. Data: 2022-01-06 14:58:48
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    czwartek, 6 stycznia 2022 o 14:31:32 UTC+1 alojzy nieborak napisał(a):
> [...]

    z YT
    test 72h zdechł po 6 godzinach

    Widać konstruktor jest ideowcem:)
    cyt.
    Chcę, żeby mój kraj wygrał. Wołam do naszego prezydenta, Recepa Tayyipa Erdogana.
    Możemy być krajem energetycznym numer jeden na świecie.
    ... prosi prezydenta Recepa Tayyipa Erdogana o pomoc w produkcji jego opatentowanego
    wynalazku w Turcji.
    Uniwersytety w Turcji są temu przeciwne. Mówią, że jest w tym coś jeszcze. Mówią:
    ,,Jesteś policją, co wiesz?".
    Biegną za mną, żeby kupić tę technologię z zagranicy. W Turcji odwracają się ode
    mnie plecami - powiedział.
    PHILIPS ZAOFEROWAŁ 15 MILIARDÓW EURO

    Stwierdzając, że są ludzie przyjeżdżający z elektrowni wiatrowych, aby kupić
    urządzenie,
    Y?ld?z powiedział: ,,Kiedy nie ma wiatru, chcą wykorzystać energię magnetyczną i
    obracać różami wiatrów. Nie mogę tego zrobić. Próbują oszukać państwo. Nigdy
    nie dostałbym się do tego biznesu. Do tej pory otrzymano ponad 200 ofert od firm
    dotyczących poznania i zakupu szczegółów mojej technologii. Znana amerykańska
    firma złożyła ofertę 1 miliarda 759 milionów dolarów. Philps złożył największą do tej
    pory
    ofertę. Zaoferował 15 miliardów euro.

  • 135. Data: 2022-01-06 15:10:16
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

    > PHILIPS

    Sprytne Filipsy:)

    cyt.
    1911 - podpatrzyć Amerykanów

    W roku 1911 Philips usłyszał, że w Ameryce odkryto nowy znacznie lepszy
    materiał do produkcji włókna żarowego przedłużającego znacznie żywotność
    lampy. Był nim wolframowy super-cienki drucik przeciągany w aparaturze z
    diamentowymi kamieniami. Bez tej technologii Philips nie wytrzymałby konkurencji
    w przyszłości. Anton Philips udał się do Stanów Zjednoczonych i podstępny sposób
    udało mu się zakupić maszyny do produkcji włókna wolframowego oraz pociągnąć
    za język inżyniera znającego proces produkcji włókna.
    https://www.wiatrak.nl/80243/historia-philipsa-z-ein
    dhoven
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gerard_Philips

  • 136. Data: 2022-01-07 10:00:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie pomyliłeś się o zero?

    -----

  • 137. Data: 2022-01-07 21:12:51
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 06 Jan 2022 14:59:18 +0100
    doszła do mnie wiadomość <j...@4...com>
    od a...@p...com :
    >Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 6 Jan 2022 05:31:31 -0800 (PST)
    > doszła do mnie wiadomo?ć
    ><49753367-2bdd-4a13-825a-90806c2ff4ben@googlegroups
    .com>
    > od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    Koncerny naftowe/gazowe/węglowe/Soros/Gates/Musk/Orlen nie dopuszczą
    do wypłynięcia wynalazku na szerokie wody, jak będzie dalej kozakował,
    to znajdzie rybki w gazecie na wycieraczce lub koński łeb w wyrze z
    samego rana(może już znalazł).

  • 138. Data: 2023-02-05 13:54:46
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > udało mu się zakupić maszyny do produkcji włókna wolframowego oraz pociągnąć
    > za język inżyniera znającego proces produkcji włókna.

    I technologia/"technologia" z PL.

    https://youtu.be/07ZI4Lrh7EE
    https://allegro.pl/oferta/piec-elektryczny-dwufunkcy
    jny-solzbych-13192878588

  • 139. Data: 2023-02-05 16:20:58
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 5 Feb 2023 04:54:46 -0800 (PST), użytkownik alojzy nieborak
    napisał:

    > i podstępny sposób udało mu się zakupić maszyny do

    I co z tego ma wyniknąć? Przypominam historyjkę o tym jak to jak to jakiś
    mnich w lasce wyniósł z Chin jajeczka jedwabnika...

    --
    Jacek

  • 140. Data: 2023-02-05 20:05:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Feb 2023 04:54:46 -0800 (PST), alojzy nieborak
    <a...@g...com> wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/piec-elektryczny-dwufunkcy
    jny-solzbych-1319287858

    Piec 80W? Co nim można zagrzać, terrarium dla węża?

    --
    Marek