eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 11:09:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-91-129.montecassino.trustnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299319786 26244 193.93.91.129 (5 Mar 2011 10:09:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2011 10:09:46 +0000 (UTC)
    X-User: wojciech.babicz
    In-Reply-To: <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94021
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-05 10:52, user_zero pisze:

    > Pozostaje pytanie : jak sprawdzi? czy wszystkie za?o?enia testu zosta?y
    > spe?nione?

    Dla ciekawości notatka mojego pracownika z wczoraj - z dwóch wizyt u
    klientki (ona na 10000% już by złożyła reklamację) To nasza wewnętrzna
    notatka w firmie od administratora dla szefostwa:

    ===========

    Sytuacja z Panią z ul. XXXX wygląda następująco.
    Przyjechaliśmy do Pani około 10 ponieważ zgłaszała że jej nie działał
    internet.
    Po przyjściu, Pani włączyła komputer i weszła na wszystkie strony.

    Narzekała na częsty brak internetu. Marcin zmienił jej standard z g
    na b ponieważ narzekała na słaby sygnał na jej własnym routerze wifi
    przez który miała połączony radiowo komputer stacjonarny (miała sygnał
    zmieniający się z "bardzo dobry" na "dobry"). Poprosilismy Panią o
    zapłacenie 40 zł za nasz przyjad i czas. Pani odmówiła. Po wyjeździe od
    Pani w drodze powrotnej otrzymalismy od z biura telefon, iż Pani nie
    działa i mamy przyjechac ponownie ale to ma być usługa TYM RAZEM
    bezpłatna (a my nie nie pobraliśmy opłaty za poprzedni przyjad). Po
    przyjedzie na progu Pani powiedziała że sygnał już jest dobry i jest ok.
    Jako że to jest usługa bezpłatna nie ingerowalśmy w sieć Pani. Wpieliśmy
    się bezpośrednio w kabel odpaliliśmy vpn i otworzyliśmy kilka stron.
    Pani stwierdziła że w biurze jej powiedzieli telefonicznie że nasz
    wizyty są bezpłatne (co jest oczywiście ewidentnym kłamstwem, bo zawsze
    klientowi przekazujemy, że jeżeli wina leży po stronie sprzętu klienta
    to wizyta jest płatna). Pani wskazała nam umowe w której pisze o
    serwisowaniu sieci. Staralismy sie wyjaśnić że mamy obowiazek
    serwisowania naszej sieci a Pani ma obowiązek zapewnić warunki
    techniczne do odbioru sygnału. Po wymianie argumentów Pani nie została
    przekonana.

    ===========

    Mają klientów tak nastawionych - oni byliby pierwsi jako niepłacący ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: