    From: Daniel Kulesza <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 11:35:08 +0100

    Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
    próby wyłudzenia pieniędzy.

    Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
    Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
    samo naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
    jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
    rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.

    Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.

    - wyłączona karta sieciowa
    - odłączony kable sieciowy
    - źle wpisany login i hasło
    - zawirusowany i/lub źle działający komputer
    - zresetowane routera do ustawień fabrycznych
    - nie podłączenie urządzeń do prądu

    i teraz nie wyobrażam sobie sytuacji w której klient nie płaci, bo
    uznał, że coś jest nie tak.

    pozdrawiam

    Daniel

    p.s. przed chwilą odebrałem telefon, że znowu internet nie działa. 2 dni
    temu Pani wpisywała złe hasło, teraz wyłączyła sobie kartę sieciową.