  • Data: 2020-11-19 14:38:04
    Temat: Re: Izera juz jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2020 o 14:03, heby pisze:

    > Czyli obili jakiegoś meleksa blachą?

    Wzięli gotową platformę i zrobili jej nadwozie (i trochę wnętrza).
    A nawet nie tyle wzięli, co zlecili to tym, co się na tym znają.
    To akurat było dobre posunięcie.
    Obawiam się tylko,że na tym koniec, bo jakby faktycznie chcieli to
    produkować, to fabryka już by musiała stać.

    No no, to już prawie koniec,
    > pozostały detale.

    > Najlepiej wszystkiego.

    Tak to tylko w Tesli.

    > Bo może szacują bezpieczeństwo na na tyle wysokie że opłaca się robić
    > outsourcing.

    Dokładnie o tym mowa - w elektrykach dokładnie tak jest w większości
    przypadków.

    > Może jednak Tesla dobrze kombinuje. Trzymają know-how, to czy ktoś
    > zapłaci $1k więcej za baterię produkowana w USA a nie Tajlandii nie ma
    > znaczenia, a bezpieczeństwo i kontrola rekompensują to.

    Ale jak inne auta poskładane jednak z klocków innych producentów,
    wypchną ich z rynku niższą ceną, to już im się przestanie rekompensować.

    > Może mówimy o innej.
    >
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/610240
    ,volkswagen-id3-produkcja-akumulator-baterie-lg-chem
    -fabryka-polska.html

    O tej samej.
    Ale artykuły sprzed roku w tym temacie mijają się z celem, świat się
    zmienia szybciej.

    Potem było właśnie to o czym pisałem, czyli wypięcie się LG na VW, żeby
    sprzedać drożej innym - z okazji ogromnego wzrostu popyty mogli sobie na
    to pozwolić.

    > A ja meleksa chcę. Tylko bez wad, ale też bez specjalnych zalet. Od, do
    > sklepu, do lasu, nad jeziorko, z wtyczką do mojego PV.

    No ale co?
    Przecież fabryka działa - idź i kup sobie.
    Wózki golfowe robią - takie jak chcesz.