  • Data: 2020-11-19 14:45:28
    Temat: Re: Izera juz jest
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/11/2020 14:38, Cavallino wrote:
    > Wzięli gotową platformę i zrobili jej nadwozie (i trochę wnętrza).

    Czyli obili meleksa blachą ;)0

    > Dokładnie o tym mowa - w elektrykach dokładnie tak jest w większości
    > przypadków.

    O ile bierzesz w outsourcing sensowne warunki polityczne. Niestety
    zazwyczaj wagowo to jest 100% kasa, 0% bezpieczeństwo.

    Pierwsze pierdnięcie Chińczyków i całość tego planu posypie się.

    > Ale jak inne auta poskładane jednak z klocków innych producentów,
    > wypchną ich z rynku niższą ceną, to już im się przestanie rekompensować.

    Nikt nie wypycha. Przynajmniej nie w sposób widoczny.

    To działa jak Apple. Jest masa sprzętu równie dobrego i taniego. Ale
    mają swoją niszę snobową.

    > No ale co?
    > Przecież fabryka działa - idź i kup sobie.
    > Wózki golfowe robią - takie jak chcesz.

    Nie, to ma być w miarę normalny samochód funkcjonalnie a nie wózek golfowy.

    Przykładowo: kupujemy linię produkcyjną Seicento i wsadzamy tam kilka
    akumualtorów kwasowych z małym silnikiem.

    Włuala!

    Na zakupy w sam raz. W zasadzie ogarniało by to 95% potrzeb codziennych,
    w moim przypadku.