  • Data: 2022-01-09 10:42:35
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 09:59, m4rkiz pisze:

    > tylko za premium i międzynarodowe, co za problem wyklikać to w 20 sekund
    > z telefonu z którego chcesz korzystać?

    Zapominasz o limitach danych.

    > a konieczność płacenia abonamentu nawet jak już nie masz potrzeby to
    > wolność?

    Oczywiście, skoro podaję linki, to nie po to aby sobie były. Może jednak
    zacytuję z linka, skoro jest ignorowany:
    https://spidersweb.pl/2019/11/play-homebox-tv-vs-pre
    paid.html

    "W ramach oferty na kartę dostajemy standardowy zestaw minut i SMS-ów
    (zwykle darmowych), i paczkę GB. Na tym koniec. Wielu osobom to w
    zupełności wystarczy, a w zamian można cieszyć się niższą ceną.

    Osobiście należę jednak do grona konsumentów, którzy są skłonni zapłacić
    więcej w zamian za dodatkowe korzyści. Weźmy za przykład nową ofertę
    PLAY HOMEBOX TV - czyli abonament komórkowy, internet oraz telewizję - w
    której to usługi telefoniczne wręcz wydają się dodatkiem do wszystkich
    bonusów, które otrzymujemy po podpisaniu umowy.

    W podstawowym pakiecie dostajemy darmowe rozmowy i SMS-y w Polsce i
    krajach UE, a także 40 GB pakietu danych o pełnej prędkości, i
    nielimitowane GB z obniżoną prędkością.

    Gratis dostajemy również dostęp do usługi PLAY NOW TV - 33 kanałów
    telewizji, które możemy oglądać na komputerze lub w aplikacji mobilnej.
    Za niewielką opłatą możemy dodatkowo rozszerzyć ofertę o programy
    sportowe, dla dzieci i wiele innych. W ramach tego samego abonamentu
    dostajemy też urządzenie TV BOX, a w nim dostęp do podstawowych kanałów
    telewizji naziemnej, a także aplikacji ze sklepu Google Play - YouTube'a
    i serwisów VOD. Wisienką na torcie jest bonus do wyboru: możemy
    rozszerzyć usługę albo o jeden z pakietów telewizyjnych - m.in. HBO GO,
    ELEVEN SPORTS lub Pakiet KIDS - albo o dodatkowe 50 GB internetu na
    dodatkowej karcie.

    Wszystko to w ramach jednej usługi, która owszem - kosztuje więcej od
    prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha.

    Dla jednego wolnością jest brak umowy. Dla drugiego wolność to święty
    spokój.
    Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Chociaż rozumiem osoby
    wybierające prepaid by zaoszczędzić lub też móc zmieniać pakiety wedle
    woli, moje potrzeby są zupełnie inne - nie chcę pamiętać o doładowaniach
    czy aktywacji pakietu. Zmieniać pakietów również nie potrzebuję. Dla
    mnie to jest właśnie wolność - wolność od takich problemów.

    Oferty na kartę mają swoje miejsce. To świetne rozwiązanie dla tych,
    którzy chcą oszczędzić, pamiętają o regularnym doładowaniu i zwyczajnie
    nie potrzebują usług dodatkowych. Jeśli jednak chcemy czegoś więcej, a
    przez ,,więcej" rozumiemy też ,,święty spokój" - abonament to jedyna droga."

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>