  • Data: 2022-01-09 11:03:04
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 09:06, ToMasz pisze:

> [...]
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > PRzedstawiasz dane potwierdzające argumenty adwersarza a mówisz
    > dokładnie co innego.

    A gdzie tak napisałem, że potwierdzam Twoje argumenty?

    W linku masz:
    W Polsce od wielu lat mamy więcej aktywnych kart SIM niż mieszkańców.
    Przez długi czas to oferta na kartę dominowała w statystyce, teraz z
    kwartału na kwartał coraz bardziej chudnie.

    Udział ofert abonamentowych zbliża się do 70%, tymczasem dominujące
    jeszcze w 2014 roku oferty na kartę to teraz niespełna 32%.

    Czyli znaczna przewaga abonamentu nad prepaidem, która się powiększa.

    Ludzie rezygnują z prepaida na rzecz abonamentu.

    > po co?

    No właśnie wyżej napisałem, po co? Ignorancja, którą prezentujesz jest
    wiekiem do trumny bo nie prowadzi do dyskusji a tylko Cię pogrąża.

    Podałem linki, których nie czytałeś a wyraźnie zaznaczyłem, że tam są fakty.
    > bo nie masz argumentów?

    Mam, ale ich nie czytasz :) Ignoranci tak mają :)

    > jakie fakty? ja cały czas czekam na:
    >
    > przy założeniu że nie przebywam w polsce i stać mnie utrzymywać wysoki
    > poziom "doładowania" prepaida, wskaż wady.

    Przepłacasz :)

    > Ja wskażę wadę abo: umarłeś -
    > rodzina płaci.

    Brednia. Rodzina rozwiązuje umowę i jest to w umowie opisane.

    > chcesz dzwonić - w abo płacisz
    > nie chcesz dzwonić bo nie i tyle - płacisz dalej
    > idt itd.
    > jedyna ZALETA jest taka, że sam ci się pobiera z konta. czyli nieznaczna
    > wygoda - nic więcej

    Mam Ci wkleić co pominąłeś swoją ignorancją? OK, skoro nie chcesz klikać
    to skopiuję :)

    "Abonament to również korzyści, jakich nie daje prepaid.
    W ramach oferty na kartę dostajemy standardowy zestaw minut i SMS-ów
    (zwykle darmowych), i paczkę GB. Na tym koniec. Wielu osobom to w
    zupełności wystarczy, a w zamian można cieszyć się niższą ceną.

    Osobiście należę jednak do grona konsumentów, którzy są skłonni zapłacić
    więcej w zamian za dodatkowe korzyści. Weźmy za przykład nową ofertę
    PLAY HOMEBOX TV - czyli abonament komórkowy, internet oraz telewizję - w
    której to usługi telefoniczne wręcz wydają się dodatkiem do wszystkich
    bonusów, które otrzymujemy po podpisaniu umowy.

    W podstawowym pakiecie dostajemy darmowe rozmowy i SMS-y w Polsce i
    krajach UE, a także 40 GB pakietu danych o pełnej prędkości, i
    nielimitowane GB z obniżoną prędkością.

    Gratis dostajemy również dostęp do usługi PLAY NOW TV - 33 kanałów
    telewizji, które możemy oglądać na komputerze lub w aplikacji mobilnej.
    Za niewielką opłatą możemy dodatkowo rozszerzyć ofertę o programy
    sportowe, dla dzieci i wiele innych. W ramach tego samego abonamentu
    dostajemy też urządzenie TV BOX, a w nim dostęp do podstawowych kanałów
    telewizji naziemnej, a także aplikacji ze sklepu Google Play - YouTube'a
    i serwisów VOD. Wisienką na torcie jest bonus do wyboru: możemy
    rozszerzyć usługę albo o jeden z pakietów telewizyjnych - m.in. HBO GO,
    ELEVEN SPORTS lub Pakiet KIDS - albo o dodatkowe 50 GB internetu na
    dodatkowej karcie.

    Wszystko to w ramach jednej usługi, która owszem - kosztuje więcej od
    prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha."

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>