  • 21. Data: 2021-04-05 18:52:53
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Policz sobie jak by rzeźbił dysk o pojemności zapisu 2-3 tygodnie.

    -----

  • 22. Data: 2021-04-06 03:11:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-05, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Policz sobie jak by rzeźbił dysk o pojemności zapisu 2-3 tygodnie.
    >

    > -----

    No ale co mam sobie policzyć? Oczywiste, że będzie się głowica przesuwała bo
    inaczej nadpisywałaby tę samą ściezkę.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-04-06 11:32:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Najtańszy rejestrator jaki znalazłem to 200 zł bez dysku.
    > A taki serwer to ile kasy?
    >
    > Robert

    Dyski z pincet za sztukę 4tb, qnapik od tysiaka w górę.
    Plus taki, że masz kamery, magazyn na zdjęcia filmy i co tam
    potrzebujesz kitrać w jednym miejscu. Generalnie bardzo wielofunkcyjne
    urządzemnie:) a jak weźmiesz na intelu (ale drożej - 2,5kpln o ile
    pamiętam) to możesz nawet wirtualizować sobie windowsy (przy
    specyficznych potrzebach się przydaje).

    Generalnie od jakiegoś czasu jestem 'fanem' urządzeń qnap - ze względu
    na oprogramowanie.

    Raczej spora inwestycja. 200pln za rejestrator to malutkie pieniądze.

  • 24. Data: 2021-04-06 11:46:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba pójść w używany.

    -----

  • 25. Data: 2021-04-06 13:24:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/04/2021 11:46, ąćęłńóśźż wrote:
    > Trzeba pójść w używany.

    A może najzwyczajniej w zwykłego peceta...

  • 26. Data: 2021-04-06 18:09:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli grzejesz konwekcyjnie ;-)

    -----

  • 27. Data: 2021-04-06 19:47:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/04/2021 18:09, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jeśli grzejesz konwekcyjnie ;-)

    Już nie te czasy. Mój NAS żre 10W w spoczynku. To o 9 za dużo. A
    jednoczesnie jakaś płyta na bodaj H110 z jakims małym prockiem zjada w
    idlu ... 10W. Zdaje się że wcina NASy wszelakie na śniadanie
    wydajnościowo i ficzerowo, kosztując śladowe ilości miedziaków.

    Innymi słowy - sporo się zmieniło.

  • 28. Data: 2021-04-07 08:19:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.04.2021 11:32, sirapacz wrote:
> [...]
    > urządzemnie:) a jak weźmiesz na intelu (ale drożej - 2,5kpln o ile
    > pamiętam) to możesz nawet wirtualizować sobie windowsy (przy

    Jednocześnie NAS, wirtualizacja i nagrywanie 24/7. To SLA dla każdej z
    tych usług będzie zabawne ;-)

    > Generalnie od jakiegoś czasu jestem 'fanem' urządzeń qnap - ze względu
    > na oprogramowanie.

    Lepszy rydz niż nic, tak wnioskuje po Twoim zachwycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2021-04-07 21:47:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sensownie byłoby dać osobny dysk do nagrywania strumienia wideo.

    -----

  • 30. Data: 2021-04-08 08:35:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.04.2021 21:47, ąćęłńóśźż wrote:
    > Sensownie byłoby dać osobny dysk do nagrywania strumienia wideo.

    To na pewno krok w dobrą stronę. Ale nadal pozostaje współdzielenie
    innych zasobów jak CPU.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz