  • Data: 2009-08-08 21:50:18
    Temat: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MH" <l...@o...pl> wrote
    > Wiadomo .. , loty międzykontynentalne są relatywnie długie i
    > nudne.. No to chłopaki poszli z fantazją na roller castera , ale
    > konstrukcja
    > tego nie wytrzymała.

    Dość śmiała hipoteza. Myślisz, że piloci dla rozrywki ładowaliby się w
    rejeon wysokich turbulencji itp!!??? To już prędzej ich błąd, niezauważenie
    albo błąd sprzętu ostrzegającego ale nie chęć rozrywki.

    >Tak jak to robią młodzi kierowcy na naszych drogach ..

    Kierowcom się mówi i to mało, za to pilotów się uczy. Wydaje mi się, że
    istnieją pewne nawyki, jeśli chodzi o omijanie miejsc z trudną pogodą.