  • Data: 2009-08-08 23:53:23
    Temat: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
    Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dość śmiała hipoteza. Myślisz, że piloci dla rozrywki ładowaliby się w
    > rejeon wysokich turbulencji itp!!??? To już prędzej ich błąd, niezauważenie
    > albo błąd sprzętu ostrzegającego ale nie chęć rozrywki.

    Niezauważenie? Błąd sprzętu ? Nie żartuj !! Radar dopplerowki jestem w stanie
    zaprojektować "na kolanie" w pół godziny.. Oczywiście , zamiana na postać
    cyfrową , odpowiednie oprogramowanie to już przynajmniej 3 miesiące. Robiłem to
    dla USG , inne częstotliwości , ale zasada ta sama.. Działa bez pudła 11
    Ponadto , te systemy są chyba zdublowane lub (za przeproszeniem) stryplowane..

    > Kierowcom się mówi i to mało, za to pilotów się uczy.

    Przestań !! Uczy się ich , tymczasem zatrzymano kierowcę samolotu American
    Airways , paru Ruskich oczywistaoczywistość , bo byli pod wpływem ...
    A ilu się "psześlizgnęło" to sam se odpowiedz.. Więc nie pindol farmazonów o
    wyższości nauki nad gadaniem...

    > Wydaje mi się, że
    > istnieją pewne nawyki, jeśli chodzi o omijanie miejsc z trudną pogodą.

    Mogę nie mieć racji , ale wydaje mi się , że z tych nawyków nie skorzystali..
    Raczej poszli na roller castera dla zabawy.. Trochę adrenaliny , urozmaicenie
    długiego nudnego lotu !! I udało się !!

    MH