    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Date: Mon, 7 Jun 2021 22:07:30 +0200

    On 07/06/2021 21:50, Marek wrote:
    > Co jakiś czas oglądam tego gościa, ale nie bardzo chwytam tego jego
    > mętnej idei szerokiego dzielenia się wiedzą związaną z serwisowaniem:

    Obecnie fascynuje go rynek nieruchomości w NYC. Osobiście uważam, że
    pokazuje absurdy całkiem do rzeczy. Przykładowo w jednym z filmów
    pokazał agentkę która literalnie wyjaśniła mu, że jeśli mówi że lokal ma
    200m2 to przeciez normalne jest że ma 150 "bo tak się mówi". Sam się
    zakrzusiłem słysząc, co ta idiotka bredziła. Posypały się na niego wtedy
    hejty od innych agentów nieruchomości, że nie ma w tym nic złego,
    okłamując ludzi prosto w oczy.

    Innymi słowy jest bystrym obserwatorem rzeczy, któe innym już przyschły
    i ma w sobie jakiś dar do informowania świata w przystępny sposób.
    Przykładowo, kiedy wyjaśniał dlaczego motorola g7 jest lepsza od
    flagowego samsunga (dla niego), jak by mi czytał w myślach.

    > Raczej
    > śmieszne oczekiwać, że nagle będzie się dzielić z innymi swoim know-how,
    > nawet odpłatnie.

    Tu rzecz w czymś innym: owczy pęd do szyfrowania i blokowania
    wszystkiego co się rusza, powoduje solidną nawę bezuzytecznego złomu na
    wysypiskach, co roku. Dożo w tym winy Apple, ich urządzenia, mimo
    bredzenia o jakiś robotach do deasemblacji urządzeń, tak naprawdę
    stanowią nawóz dla przyszłych bakteri wcinających plastik, krzem i
    szkło, a pomaga w tym kiepska jakośc ich urządzeń.

    Innymi słowy własnośc prywatna niech sobie i będzie, ale istotne są też
    kwestie ochrony środowiska. UE o dziwo to widzi, choć pewnie prawo
    będzie martwe. Problemem jest suweren światowy, skrajnie tępy, kupujące
    ładne, a nie trwałe.

    > Co w tym dziwnego? Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w
    > dziale RTV argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym
    > warsztatom", czy jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić.

    Louis oddał cała swoją wiedze za friko na yt. Czy umarł z głodu?

    Sugeruje nie pisać książek technicznych. Niech każdy zaczyna od
    dodawania patyków i sam sobie wyprowadzi wszystko, zamiast kraść pomysły
    innych.