    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 27 Sep 2020 09:59:44 GMT

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie policzyli tych, które są niezarejestrowane i nie pojawiają się
    > na stacjach kontroli pojazdów, nie mają OC, a jeżdżą.

    I naprawde sadzisz ze to jest duza ilosc?
    Biorac pod uwage fakt ze jak ewentualnie takim trupkiem trafisz merca
    na skrzyzowaniu albo uszkodzisz kogoś to bedziesz płacił do konca
    zycia?
    Serio znasz kogokolwiek kto ma takie auto niezarejestrowane i mimo to
    nim jezdzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby