  • Data: 2020-09-28 17:02:28
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/09/2020 12:00, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > Ten "caly cykl zycia" tez moze byc mylacy, bo jesli np codzienne laduje
    > i 5 dni w tygodniu w miescie jezdze na pradzie, a w weekend jade za
    > miasto i robie 200km na benzynie ?
    >

    > J.

    Tam w tym tekscie byla taka wzmianka, ze w phev-ach produceni nie
    oferuja nic w kwestii ekologii spalin. Tak jaby zakladali, ze wiekszosc
    czasu lub tylko beda jezdzily na pradzie. Najwidoczniej jest to bledne
    zalozenie. Ja osobiscie ladowalbym tylko gdybym pamietal i by mi sie
    chcialo. Patrzac na nowego Peugeota 508, 200 kilka KM bez pradu 300
    kilka z pradem, 200 mi starcza. Obstawiam, ze za kilka lat jak kupie
    kolejne auto to bedzie wlasnie jakiegos rodzaju hybryda ze wzgledu na
    brak innych opcji i wlasnie tak bede postepowal. Zreszta jak widac,
    Mercedes juz postawil na wodor. Pierwsze ciezarowki maja wyjechac na
    drogi w 2023 i dojdzie do zabawnej sytuacji kiedy to meleksy na baterie
    beda w 2025 tymi nieekologicznymi ;)