  • Data: 2021-03-10 13:11:52
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest Wed, 10 Mar 2021 12:30:17 +0100, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" napisał w wiadomości grup
    g.pl...
    > Ta ich konstrukcja bebna ma tez inne zalety, a jak lozyska wytrzymuja
    > 10 lat ... to moze nie ma sie co zastanawiac czy to celowe
    > postarzanie.

    Zapewne zalety są takie, że wersja zintegrowana jest łatwiejsza (i tańsza)
    w produkcji. Czy jest mniej, czy bardziej trwała - nie mam pojęcia.
    W każdym razie wolałem mieć możliwość naprawy DIY, gdyby zaszła taka
    potrzeba.

    > Czyli jednak utrudnienie.
    > A jak masz wieksza ilosc cech do sprawdzenia ?

    Daj spokój, to tylko pralka. Minimum doktoryzacji przy zakupie nie
    zaszkodzi, ale bez przesady.

    > Slyszales rozmowe?
    > Bo na tym etapie, to dobry sprzedawca zawsze powie "tak".

    Nie, nie słyszałem, ale aż takim paranoikiem nie jestem. Twierdzili, że
    się konsultowali, wziąłem to za dobrą monetę. Nawet nie pamiętam, czy
    potem weryfikowałem ich informacje. I pralka jak na razie działa (a
    lekko nie ma). Chociaż coś jakby ostatnio... Może będzie okazja, żeby ją
    otworzyć i sprawdzić wiarygodność sklepu. Jeśli mnie oszukali nagłośnię
    to w ramach afery bębengate!

    > No i przestaje byc istotne, czy naprawialne czy nie ... o ile sie nie
    > zepsuje zaraz po gwarancji :-)

    Moim marzeniem było używanie jej długo po okresie gwarancyjnym, stąd
    rozbudowana kwerenda w sklepach. Nie lubię sprzętów jednorazowych.

    k.