  • Data: 2021-03-10 13:56:50
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-10 o 12:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WM"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > [...]
    >
    > No, ja tam z wykladow z ekonomii pamietam "myslicie, ze producent ma
    > produkowac to co wy chcecie?
    > Nie, on produkuje to co on chce, a potem ma wam wmowic, ze tego chcecie"
    > :-)
    >
    > Ja to akurat kiepski przyklad klienta, wiem czego chce, a trudno mi
    > wmowic, ze czegos chce.
    > Ale jesli jestem w mniejszosci ... to mniejsza o mnie :-)
    >
    > No ale ... bez tego nie byloby postepu :-)

    Powinny być podstawy do wzajemnego zaufania.

    Współpracowaliśmy z przedstawicielem handlowym znanej firmy.
    Zapewniał nas, że dzięki układom z producentem daje nam maksymalnie
    niską cenę.
    Przez przypadek nasz zaopatrzeniowiec znalazł w zamiejscowej hurtowni
    tańszy towar.
    Okazało się, że nasz przedstawiciel systematycznie robił nas w konia
    zawyżając marżę.
    Nasz prezes wkurzył się i zerwał współpracę z tym przedstawicielem.
    Ten był na tyle bezczelny, że straszył nas, że jak nie wrócimy do niego
    to zablokuje nasz eksport, bo ma układy w urzędzie celnym.
    Prezes powiadomił o tym szantażu jego firmę, która odebrała mu
    przedstawicielstwo.

    WM