  • Data: 2020-10-25 16:52:18
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 25 października 2020 o 11:32:36 UTC+1 cef napisał(a):

    > Wyciągasz taki wniosek?
    > Akurat nie jestem za nakładaniem dodatkowych kar,
    > ale też nie wierzę z zenkową wizję kształtowania prawa.

    > Nie wiem jaki jest cel.
    > Nawet nie chodzi o łatanie budżetu,
    > bo to nie wpływa (przynajmniej wg autorów artykułu)
    > do budżetu centralnego.
    > Zwracałem tylko uwagę, że ustawodawca nie przewidział, że praktyce
    > nic nie uzyska takim zapisem. Jak ktoś wcześniej nie przywiązywał
    > specjalnej wagi do pieczątki o badaniach, to teraz jeszcze bardziej będzie
    > miał to w d....
> [...]
    A czy ja twierdzę że wierzę w swoją wizje? Ale dokąd nikt nie zastosował takiej
    metody nie można jednoznacznie stwierdzić że nie działa. Piłsudski o rodakach
    powiedział że naród wspaniały tylko ludzie chuja warci. I dlatego że jesteśmy chuja
    warci nie robimy prostych akcji żeby rządzący czasami zrobili coś czego sobie
    życzymy. Sposób jaki wcześniej opisałem jest dobry. Pozwala na wyrażenie swojej
    opinii bez narażania się na dostanie guma. Jeśli skala będzie odpowiednio duża
    sparaliżuje pracę urzędu i potem sądu administracyjnego. Jak na współczesnej wojnie.
    Jeśli napadnięty nie może się skutecznie obronic, przejść do ofensywy i zdobyć
    stolice najezcy to ma spowodować takie straty u najezcy żeby sam się wycofał. W
    Afganistanie z ZSRR zadziałało. Każdy list polecony wysłany np do premiera musi być
    otworzony i zakwalifikowany do przekazania dalej. Na każdy list musi być udzielona
    odpowiedź. Jak by do kancelarii premiera w przeciągu tygodnia przyszło 250 tysięcy
    listów to dziewiątego dnia Mateusz Krzywousty po konsultacji z Jarosławem Otyłym
    odszczekal by wszystko w tv. Co nie znaczyło by że na listy jakie dostał nie musiał
    by odpowiedzieć.