-
X-Received: by 2002:a25:909:: with SMTP id 9mr14384497ybj.460.1603641142844; Sun, 25
Oct 2020 08:52:22 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:909:: with SMTP id 9mr14384497ybj.460.1603641142844; Sun, 25
Oct 2020 08:52:22 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-
out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 25 Oct 2020 08:52:18 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5f955441$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.138.226;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 37.248.138.226
References: <rn1tvd$k7u$1@news.icm.edu.pl>
<5f9483f8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f955441$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Martwię się
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 25 Oct 2020 15:52:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 5755
X-Received-Body-CRC: 1800831572
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686752
[ ukryj nagłówki ]niedziela, 25 października 2020 o 11:32:36 UTC+1 cef napisał(a):
> W dniu 2020-10-25 o 10:59, Budzik pisze:
> > Użytkownik cef c...@i...pl ...
> >
> >>> "...Zdecydowano, że wysokość opłaty za przeprowadzone badanie
> >>> techniczne po wyznaczonej dacie wyrażona jako dwukrotny wzrost
> >>> stawki za badania techniczne zostanie uznana jako sankcja
> >>> dotkliwa, która będzie miała jednocześnie skutek mobilizujący do
> >>> przeprowadzenia badania technicznego. (...) Dolegliwości finansowe
> >>> o charakterze bezpośrednim i niezwłocznym mogą pozytywnie wpłynąć
> >>> na przestrzeganie wyznaczonych terminów badań technicznych -
> >>> wyjaśnił resort infrastruktury. ..."
> >>
> >> Ale czym się martwisz?
> >> Jak ktoś przyjedzie raz na trzy lata, to jest i tak do przodu
> >> wysokość jednej opłaty, więc nie opłaca się spóźniać mniej niż 2
> >> lata.
> >
> > Ok, to juz wiemy ze jestes za nakładaniem dodatkowych kar na obywateli.
> > Tak po prostu.
> Wyciągasz taki wniosek?
> Akurat nie jestem za nakładaniem dodatkowych kar,
> ale też nie wierzę z zenkową wizję kształtowania prawa.
> > A jaki jest prawdziwy cel takiego obostrzenia?
> > Bo nie trafiłem nigdy na jakiekolwiek dane które by pokazywały jakim to
> > duzym problemem na drogach jest to ze ktos czasami zrobi przeglad
> > tydzien pozniej.
> > No bo przeciez mowic ze to efekt lobbingu włascicieli stacji
> > diagnostycznych to byłoby takie infantylne...
> >
> > Podasz cel, dane etc?
> Nie wiem jaki jest cel.
> Nawet nie chodzi o łatanie budżetu,
> bo to nie wpływa (przynajmniej wg autorów artykułu)
> do budżetu centralnego.
> Zwracałem tylko uwagę, że ustawodawca nie przewidział, że praktyce
> nic nie uzyska takim zapisem. Jak ktoś wcześniej nie przywiązywał
> specjalnej wagi do pieczątki o badaniach, to teraz jeszcze bardziej będzie
> miał to w d....
> Ja np mam takie auto, którym rzadko jeżdżę i zdarzało mi się przegapić
> termin badań
> nawet o kilka miesięcy. To teraz przekalkuluję, że nie opłaca się
> przyjeżdżać
> na badania miesiąc po termine, tylko poczekam dwa lata.
> Kasa SKP straci a nie zyska, pośrednio budżet dostanie w d....
> Czyli nie o tym myślał poseł jak uchwalał.
A czy ja twierdzę że wierzę w swoją wizje? Ale dokąd nikt nie zastosował takiej
metody nie można jednoznacznie stwierdzić że nie działa. Piłsudski o rodakach
powiedział że naród wspaniały tylko ludzie chuja warci. I dlatego że jesteśmy chuja
warci nie robimy prostych akcji żeby rządzący czasami zrobili coś czego sobie
życzymy. Sposób jaki wcześniej opisałem jest dobry. Pozwala na wyrażenie swojej
opinii bez narażania się na dostanie guma. Jeśli skala będzie odpowiednio duża
sparaliżuje pracę urzędu i potem sądu administracyjnego. Jak na współczesnej wojnie.
Jeśli napadnięty nie może się skutecznie obronic, przejść do ofensywy i zdobyć
stolice najezcy to ma spowodować takie straty u najezcy żeby sam się wycofał. W
Afganistanie z ZSRR zadziałało. Każdy list polecony wysłany np do premiera musi być
otworzony i zakwalifikowany do przekazania dalej. Na każdy list musi być udzielona
odpowiedź. Jak by do kancelarii premiera w przeciągu tygodnia przyszło 250 tysięcy
listów to dziewiątego dnia Mateusz Krzywousty po konsultacji z Jarosławem Otyłym
odszczekal by wszystko w tv. Co nie znaczyło by że na listy jakie dostał nie musiał
by odpowiedzieć.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.20 18:09 cef
- 25.10.20 18:59 Budzik
- 25.10.20 18:59 Budzik
- 25.10.20 19:53 cef
- 25.10.20 22:38 WS
- 26.10.20 10:25 K
- 26.10.20 10:29 K
- 26.10.20 11:59 Budzik
- 26.10.20 11:59 Budzik
- 26.10.20 12:39 Zenek Kapelinder
- 26.10.20 13:26 K
- 26.10.20 13:49 ąćęłńóśźż
- 26.10.20 15:26 K
- 26.10.20 15:47 kk
- 26.10.20 15:53 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=