  • 131. Data: 2020-10-28 13:40:57
    Temat: Re: Martwię się
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 10:00, K pisze:

    > To sie akurat zgadza tak dlugo jak nie bedziesz sie bez tej pieczatki
    > poruszal po drogach publicznych. Jesli cie tak bola te przeglady to
    > zarejestruj auto na Ukrainie.

    Mnie nie bolą, ale jak mi wprowadzają podwójną opłatę
    za kilkudniowe spóźnienie, to chyba jest dość oczywiste,
    że nie zapłacę.
    Jest jakiś zapis w przepisach, który zabrania jeżdzić
    bez wbitego stempelka?
    Ostatnio cały rok jeździłem bez, bo nie zdążyłem wymienić dowodu,
    więc nie widzę problemu.

  • 132. Data: 2020-10-28 13:45:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A mogłbys przeczytac dokładnie moja wymiane zdan z Liwiuszem?

    Ale to nic nie da, bo nie jest ważne co tam Liwiusz pisze
    (choć literalnie ma rację) ale to co jest w ustawie.
    Nie będziesz się przecież bronił w sądzie zapisem z newsów.

  • 133. Data: 2020-10-28 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Zawsze sie mozesz powolac na Liwiusza z internetu w sadzie ;)

    O jejku...
    Kris pytał to mu odpisałem - co kto z tym zrobi to jest sprawa kazdego
    indywidualnie.

    > A tak powaznie, czy to jest az taki problem zrobic ten przeglad
    > raz do roku?

    Mnie pytasz? Ja robię.
    Nie o tym jest mowa w tym watku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 134. Data: 2020-10-28 14:00:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/10/2020 12:36, cef wrote:

    > Wskażesz przepis, który zabrania jeździć bez pieczątki?

    Art. 81. 1. Właściciel pojazdu samochodowego, ciągnika rolniczego,
    pojazdu wolnobieżnego wchodzącego w skład kolejki turystycznej,
    motoroweru lub przyczepy jest obowiązany przedstawiać go do badania
    technicznego.

    Jesli masz zamiar bronic sie argumentujac, ze nie ma przepisu
    zabraniajacego "jezdzic bez pieczatki" to zycze powodzenia. Moze
    wystapisz jako gwiazda w Uwaga Pirat albo na YT.

  • 135. Data: 2020-10-28 14:06:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/10/2020 12:40, cef wrote:

> [...]
    > bez wbitego stempelka?
    > Ostatnio cały rok jeździłem bez, bo nie zdążyłem wymienić dowodu,

    A to jest taki problem aby sobie wbic w kalendarz w telefonie
    przypomnienie, tudziez zaznaczyc date w kalendarzu na scianie?
    Z platnosciami np. rachunkow tez sie spozniasz o rok?

    Ja sie zgadzam, ze taka podwojna oplata za spoznienie jest bez sensu bo
    o wiele lepszym rozwiazaniem byloby holowanie takiego pojazdu laweta na
    koszt wlasciciela na drugi koniec Polski z oplata za dobe przechowywania
    w wysokosci 250pln/doba i mozliwoscia odbioru takowego pojazdu tylko na
    lawecie.

    Jest przepis mowiacy: Art. 81. 1. Właściciel pojazdu samochodowego,

  • 136. Data: 2020-10-28 14:24:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/10/2020 12:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > O jejku...
    > Kris pytał to mu odpisałem - co kto z tym zrobi to jest sprawa kazdego
    > indywidualnie.

    No przeciez zartowalem.

    > Mnie pytasz? Ja robię.
    > Nie o tym jest mowa w tym watku.

    Mowa jest o dodatkowej oplacie za olanie terminu, ktory znany jest z
    rocznym wyprzedzeniem. Kwestia dyskusyjna niescislosci prawne.

  • 137. Data: 2020-10-28 17:01:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 14:00, K pisze:

> [...]
    > zabraniajacego "jezdzic bez pieczatki" to zycze powodzenia. Moze
    > wystapisz jako gwiazda w Uwaga Pirat albo na YT.

    Ale przed czym mam się bronić?
    Mnie nie przeszkadza samo badanie.
    Zwracam tylko uwagę, że obecny stan przepisów -
    razem z tą dodatkową opłatą - spowoduje unikanie badań.
    Do czasu aż się ustawodawca zorientuje, że trzeba zmusić do badań.
    Jak wystąpię jako gwiazda, to może wtedy obejrzę jakiś program tego typu.

  • 138. Data: 2020-10-28 17:05:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 14:06, K pisze:

    > A to jest taki problem aby sobie wbic w kalendarz w telefonie
    > przypomnienie, tudziez zaznaczyc date w kalendarzu na scianie?

    Nawet miałem zaznaczone i wiedziałem ze jest termin, ale się nie wyrobiłem,
    bo były ważniejsze sprawy.
    A teraz ostatnio nawet stwierdziłem, że poczekam do września,
    bo po co sobie robic termin w środku wakacji.

    > Z platnosciami np. rachunkow tez sie spozniasz o rok?

    Nikt nie czeka tak długo.
    Upomnieli by się wcześniej, albo odłączają usługę.
    A o badanie nikt sie nie upomniał.

  • 139. Data: 2020-10-28 17:20:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale przed czym mam się bronić?
    >Mnie nie przeszkadza samo badanie.
    >Zwracam tylko uwagę, że obecny stan przepisów -
    >razem z tą dodatkową opłatą - spowoduje unikanie badań.

    Dokladnie.
    Jesli za krotkie spoznienie ma byc podwojna oplata ... to trzeba
    bedzie jezdzic rok bez pieczatki :-)

    J.

  • 140. Data: 2020-10-28 17:22:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale to nic nie da, bo nie jest ważne co tam Liwiusz pisze
    > (choć literalnie ma rację) ale to co jest w ustawie.
    > Nie będziesz się przecież bronił w sądzie zapisem z newsów.

    Oczywiscie ze nie bede.
    Ale ja tylko dopytywałem bo taki wniosek wypływał z jego słów.
    Wiec nie zarzucaj mi braku logiki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"