  • 291. Data: 2020-10-30 09:52:00
    Temat: Re: Martwię się
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 21:59, Budzik wrote:

    > Zeby za OC/AC zapłacic to nie potrzebuje fizycznie samochodu.

    Nie, problem jest inny. W przypadku OC nikt ci nie patrzy na stan
    techniczny, a w przypadku badan sie boisz, ze pojedziesz i sie okaze, ze
    trzeba najpierw pare stow zainwestowac aby bolid przeszedl badania. W
    innym wypadku protestowalbys ciaglosc OC.

  • 292. Data: 2020-10-30 10:13:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, K.
    On 30.10.2020 09:43 you wrote:

    > Faktycznie, nie da sie tego zrobic, bzdura totalna. Myslalem, ze
    > idzie lepsze, a tu pozostaje ci rejestracja na Ukrainie.

    Ciekawy jestem dlaczego tysiące Ukraińców rejestruje auta w Polsce a nie
    u siebie.
    Idioci normalnie.

    --
    Pete

  • 293. Data: 2020-10-30 10:35:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/10/2020 09:13, Pete wrote:

    > Ciekawy jestem dlaczego tysiące Ukraińców rejestruje auta w Polsce a nie
    > u siebie.
    > Idioci normalnie.

    Juz nie.
    https://www.motofakty.pl/artykul/prawo-ukraincy-maso
    wo-wyrejestrowuja-auta-z-polskimi-rejestracjami.html

  • 294. Data: 2020-10-30 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > techniczny, a w przypadku badan sie boisz, ze pojedziesz i sie
    > okaze, ze trzeba najpierw pare stow zainwestowac aby bolid

    Nie jezdze samochodami o które mogłbym miec takie obawy.
    Nie jezdze samochodami bez przegladu nawet jezeli jestem pewny ich
    stanu technicznego bo pomimo zapewnien Liwiusza mam dziwne przeczucie
    ze jakbym przypadkiem narobił szkód to mogłby nie byc tak rozowo z
    brakiem odpowiedzialnosci. Wystarczy mi 0,01% niepewnosci zeby nie
    bawic sie w takie "ryzyka".

    > W innym wypadku protestowalbys ciaglosc OC.

    Alez wielokrotnie o tym mowiłem ze powinna byc mozliwośc zakupu OC
    wrecz na 1 dzien w roku jezeli mam auto którym tyle jezdze.

    Tylko ze do tego byłby potrzebny sprawny system który na biezaco
    weryfikowałby aktualnosc polis wszystkich aut jezdzacych na drogach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 295. Data: 2020-10-30 12:40:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/10/2020 09:59, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Tylko ze do tego byłby potrzebny sprawny system który na biezaco
    > weryfikowałby aktualnosc polis wszystkich aut jezdzacych na drogach.

    Mozna chyba na miesiac ale to chyba tylko dla handlarzy.

  • 296. Data: 2020-10-30 13:20:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 października 2020 o 09:29:09 UTC+1 K napisał(a):

    > Jakie rozpatrywanie skarg? Wjezdzasz na kanal, pan ci bada auto, idzie
    > do swojego kantorka i mowi, ze bedzie dodatkowa oplata bo sie spozniles,
    > a ty mu wyciagasz kwit ze szpitala i koniec. Nic nie trzeba rozpatrywac.
    Płacisz tłuku przed badaniem.

  • 297. Data: 2020-10-30 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Mozna chyba na miesiac ale to chyba tylko dla handlarzy.

    No i sie nie opłaca.
    Bo jak ostatnio orientowałem sie w sprawie OC do osobówki to udalo mi
    sie oferte za 500zł znalezc a uwzgledniajac dodatkowy ramat z promocji
    - za 350.
    A to na miesiac kosztuje srednio 100zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 298. Data: 2020-10-30 14:59:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Oct 2020 08:29:06 +0000, w <rngisj$5qm$1$horizn@news.chmurka.net>, K
    <n...@e...com> napisał(-a):

    > Jakie rozpatrywanie skarg? Wjezdzasz na kanal, pan ci bada auto, idzie
    > do swojego kantorka i mowi, ze bedzie dodatkowa oplata bo sie spozniles,
    > a ty mu wyciagasz kwit ze szpitala i koniec. Nic nie trzeba rozpatrywac.

    Podjeżdża dziadek, który był w szpitalu, auto nie jest na niego, ale twierdzi
    że jest posiadaczem. I ma kwit ze szpitala. Co wtedy?

  • 299. Data: 2020-10-30 16:59:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 30/10/2020 09:13, Pete wrote:

    >Juz nie.
    >https://www.motofakty.pl/artykul/prawo-ukraincy-mas
    owo-wyrejestrowuja-auta-z-polskimi-rejestracjami.htm

    Ale czytasz, ze powodem sa raczej ukrainskie przepisy celne.

    J.

  • 300. Data: 2020-10-30 19:19:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Płacisz tłuku przed badaniem.

    Teoretycznie.
    Praktycznie w wielu miejscach jest jak było.
    Najpierw badanie a potem pad diagnosta idzie do kantorka z dowodem
    i zleca pani podbicie i zainkasowanie.