    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 17 Jan 2022 20:27:01 +0100

    Mon, 17 Jan 2022 19:05:51 +0100, J.F

    > Film niewyrazny, to trudno mi ocenic bicie :-)
    > zobacz jak panu lata obwod ponizej oslony
    > https://youtu.be/m-_uJ_ib5xY?t=97

    Ledwo się kiwa.

    > Ja tylko mowie, ze w moim dieslu duzo rzeczy halasuje przy duzej
    > predkosci i wcale nie silnik jest najglosniejszy.

    Kluczem jest stiwerdzenie "przy dużej prędkości", tymczasem mnie średnia
    prędkość wychodzi na poziomie 40km/h. Ile wychodzi u Ciebie?

    > Jak EV nie zrobia lepiej, to tez bedzie halasowal.

    Jak ma hałasować skoro nie ma warczącego, dygoczącego silnika zapiętego na
    stałę przez skrzynię biegów do kółek. Nawet HEV jest znacznie bardziej
    komfortowy właśnie dlatego że nie jest bezpośrednio podpięty.

    > A czy jest lepiej zrobiony ... nagranie z telefonu mnie nie przekona

    No, dlatego mówiłem żebyś sobie pojeździł z miesiąc jakimś EV czy nawet
    PHEV i potem wrócił do klekota zanim się zaczniesz wypowiadać. Film
    nagrałem bo liczyłem że nie jesteś aż tak głuchy i zaparty. :P

    --
    Pozdor
    Myjk