eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia, GTS-Energis, Dialog konkurencją dla sieci osiedlowych › Re: Netia, GTS-Energis, Dialog konkurencją dla sieci osiedlowych
  • Data: 2007-01-20 00:03:37
    Temat: Re: Netia, GTS-Energis, Dialog konkurencją dla sieci osiedlowych
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak :-)
    >
    > (...)
    >
    > PS. W kolejce jest grupka następnych chetnych, od gigantów do małych
    > operatorow o zasięgu lokalnym. Wy też chcecie starować? :-)

    Nie w formule Śląskich Sieci Światłowodowych.

    Jako 3S mamy jasno i jednoznacznie określoną przez Akcjonariuszy strategie:
    rury pod kable światłowodowe, włokna światłowodowe i grube transmisje w
    naszym regionie dla operatorów, dużego przemysłu i administracji.

    Jak widzisz strategie tą da się zapisać w jednym, zwartym zdaniu (albo
    sloganie: "operator dla operatorów") i zmiana jej zmieniła by całkowicie
    charaktef firmy, która od dwóch lat działa bardzo sprawnie (znam już wyniki
    za 2006 i naprawdę jest nieźle).

    To co sugerujesz wymaga zupełnie innego myślenia: teraz nasz dział handlowy
    to 2 osoby i wspierający zarząd a zadania DH to dotarcie do około 80 osób w
    40 podmiotach gospodarczych. Robienie internetu dla ludu bo BSA to zupełnie
    inne myślenie markietingowe, inna technika, inna obsługa klienta. Niby znamy
    się na tym, niby możemy ale lepiej nie ryzykować i zostawić 3S w przez
    najbliższe 2-3 lata w formuje rozbudowy i zachęszczania własnych kabli
    światłowodowych na Śląsku.

    Za to już wiemy, że operatorzy szykujacy się do BSA przyjdą do nas, bo muszą
    poobskakiwać punkty styków, które wymyślono jakby na złość w dość trudnych
    miejscach.

    Ale jest też inny fakt - od kilku miesięcy, jak poukładaliśmy w firmie
    kompetencje, pozatrudnialiśmy nowych ludzi zaczynam się pierońsko nudzić.
    Oczywiście znowu mogę zostać na 2 lata filozofem ale jakoś chwilowo mi się
    nie chce i zaczynam w wolnych chwilach myślec o czymś nowym. Hotelarstwo?
    Gospodarka leśna (nie, nie mam czasu czekać)? .... pewnie znowu stanie na
    czymś w branży IT.

    W.