  • Data: 2020-12-18 22:46:00
    Temat: Re: Nie cyfrowo :)
    Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <5fda4df9$0$513$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@p...onet.pl says...

    > Chyba w ogole rzadko aparat na komunie kupowano ... ale dla takiego
    > dziecka Smiena 8 IMO calkiem dobry wybor.
    >
    > Przynajmniej niewielka szkoda jak rozbije/uszkodzi.
    > Lub zwyczajnie sie znudzi.

    > J.

    Ojciec mi użyczał Exy 0. Aparat był bez pryzmatu i patrzało się od góry
    w matówkę. Czasy staroniemieckie 1/25, 1/50, 1/100, 1/150 s.
    Obiektyw był lepszy niż w Certo ale zmów nie taki super.
    Był wymienny na bagnecie ale innego nie doczekałem. Pamiętam, że migawka
    tego aparatu była super. Lekko kłapała a sam obiektyw też łatwo można
    było zdjąć. Niedawno go odpaliłem. Mogawka nadal super kłapie.