  • Data: 2020-07-03 00:56:51
    Temat: Re: Olympus sprzedaje swój dział fotograficzny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-07-02 23:39, Krzysztof Halasa wrote:

    > A z jakich jeszcze?

    Na przykład zdecydowanie bardziej odpowiada mi większa głębia ostrości
    (ale mniejsza niż w kompaktach), daje akurat potrzebny mi zakres. W
    APS-C i FF i tak zbyt często musiałbym przymykać bardziej przysłonę, co
    zniwelowałoby zaletę większej matrycy. Nie wszyscy potrzebują papierowej
    głębi ostrości. Rekordowo niskich szumów na dużych czułościach też nie.
    Zresztą znakomita stabilizacja w nowych Olkach ten problem w znacznej
    mierze rozwiązuje. Każdy może potrzebować czegoś innego i ja na przykład
    nie twierdzę, że FF nie ma zalet, po prostu nie ma zalet, które byłyby
    dla mnie istotne.